• Svar på tråden BF september 2015!
  • 26number1

Fast.. Jag är snart 27 och sambon 32, vi träffar ofta vänner och dricker vin och tar en och annan festkväll då och då. Så att säga att de första inte dricker alls för att det är 2015 känns som rent skitsnack :P

I Walk The Line skrev 2015-01-23 12:54:05 följande:

Pratade med bm idag ang mitt dåliga mående, hennes tips var seaband och ingefära, och sura saker. Jag ska prova med det nu då jag mer än gärna undviker läkemedel. Funkar inte det ska jag prova akupunktur och/eller akupressur.

Ang att hålla hemligt å att inte dricka, jag blir så trött att det fortfarande är sånt jäkla tjat om alkohol! Herrejösses! Det är 2015, de flesta dricker inte alls.. Förstår inte vad det finns för folk?

• TreA

Hej!

Skulle haft min mens idag men den kom inte.
    Redan igår, från ingenstans, fick jag en känsla av att jag kanske är gravid.
    Kändes konstigt eftersom jag vet att vi inte "kan" få barn på naturlig väg...

Vi har en dotter på 7 och en son på 5 som båda är provrörsbarn.
    Köpte iaf ett Clearblue idag och testade nu på kvällen. Tror det är ett svagt plus. Faktiskt! Helt galet! I så fall skulle bf bli 1/10 - hoppas det är ok att jag hänger på här iaf!

Ska vänta iaf till söndag morgon och pröva ta ett test till, ett digitalt kanske!?

GRATTIS till alla Er andra i tråden som plussat nyligen!!!

• TreA

Kan tillägga att vi blivit gravida en gång på naturlig väg efter att vi fått båda våra barn men vi fick då missfall i v.11. Så heeelt omöjligt kanske detta inte är! Dock har vi inte skyddat oss på de senaste tio åren - så det är ju inget som händer varje dag precis! ;)

• Madicken01
    TreA skrev 2015-01-24 00:57:38 följande:

Kan tillägga att vi blivit gravida en gång på naturlig väg efter att vi fått båda våra barn men vi fick då missfall i v.11. Så heeelt omöjligt kanske detta inte är! Dock har vi inte skyddat oss på de senaste tio åren - så det är ju inget som händer varje dag precis! ;)

Oj! Stort grattis! Välkommen hit :)
  • lördagsgodis

Grattis! Ja köp ett digitalt och så hoppas jag ni går hela vägen den här gången:)
  • MaCeLu

Så spännande! Grattis och KÖP ETT DIGITALTEST. ????
  • 26number1

Igår var det dags för begravningen av min sambos mormor (som dog 2 dagar innan jag borde blivit gravid, nästan så att man blir religiös) och vi hade bestämt att berätta för både mormor och sambons föräldrar att vi väntade barn. Eftersom jag känt väldigt lite symptom gjorde vi igår vårt TREDJE test, efter några sekunder kunde man se tydligt resultat och vi känner inte längre några som helst tvivel :D Helt ofattbart att vi två äntligen ska bli tre!!

• aeo83

Hej allihopa :)

Börjar kanske bli dags att skriva nåt också ;) har läst mycket men jag har inte riktigt fattat det här än att jag ska vara gravid, vi har försökt i 16 månader och hade ett tidigt mf vid jul men än så länge så har det gått åt rätt håll den här gången :)

Det blir tredje barnet för oss om allt går vägen, beräknat 30/9.

Svar på tråden BF september 2015!