alanism skrev 2015-01-25 14:41:24 följande:
Är beräknad i början av sep. Har två barn sen tidigare. Men aldrig mått såhär. :( jag ligger till sängs dygnet runt, mår illa, har mol värk till och från i magen, är inte hungrig men äter typ hela tiden för att inte må så illa. Svettas så det rinner när ja sover och fryser om ja lyfter på täcket. Jag har gått upp nästan 7 kg sen det började för 3-4 veckor sen då jag inte rör mig alls. Torr i munnen och läpparna spricker, kan knappt andas genom näsan då jag är täppt till o från.. Känns som jag sprungit maraton bara jag går ur sängen. Orkar ingenting och gråter till och från. Jag känner mig totalt värdelös och mina barn lider.. mina hundar får inte sina vanliga promenader och jag mår bara skit... jag vill verkligen inte må såhär, känns som det inte är värt det för alla lider runt omkring mig.. jag svarar inte i telefon längre för ja orkar inte prata... har testat alla matråd ja hittat och inget fungerar... tidigare graviditeter har varit som en dans på rosor jämfört med detta.. vet inte vad jag ska ta mig till....
Stackare, det låter ju hemskt. Jag ligger i sängen och känner mig "sjösjuk" idag, men har svårt att tycka synd om mig själv när jag hör hur du har det.
Har du pratat med MVC eller sjukvårdsrådgivningen? Kanske finns mer hjälp att få för att lindra besvären?