• Svar på tråden BF september 2015!
  • I Walk The Line

Vi kommer gå in i v 12 vid alla hjärtans dag, så kanske att vi berättar då. Om vi vågar.
    Alla hjärtans dag är en dag vi firar mycket hos oss, så det vore ju kul :)

• Zmarchie

Äntligen känner jag mig lugnare, var på vul idag och fick se en liten krabat med ett hjärta som slog :)

• PW58

Helu:k) hoppar in i denna tråden jag oxå om det går bra:) fick veta i Lördags att jag är gravid igen, med mitt 4e barn, enligt senaste mens är denna beräknad till 26/9.

• Blixt3

Imorgon är det äntligen dags för en ny gravidvecka:) är i v 5 (4+6) idag. Känns som tiden går så långsamt! Hur mår ni andra som är ungefär på samma dag som jag? Jag har ömma bröst och har börjat bli väldigt trött, sover gärna 9-10h per natt just nu och är väldigt trött på kvällarna. Annars inga andra symptom än så länge.

• PW58
    Blixt3 skrev 2015-01-26 14:25:37 följande:

Imorgon är det äntligen dags för en ny gravidvecka:) är i v 5 (4+6) idag. Känns som tiden går så långsamt! Hur mår ni andra som är ungefär på samma dag som jag? Jag har ömma bröst och har börjat bli väldigt trött, sover gärna 9-10h per natt just nu och är väldigt trött på kvällarna. Annars inga andra symptom än så länge.

Jag är i 5+1 och det enda jag känner av just nu är tröttheten, men annars är det rätt chill:)
  • Blixt3
    PW58 skrev 2015-01-26 14:33:58 följande:

Jag är i 5+1 och det enda jag känner av just nu är tröttheten, men annars är det rätt chill:)

Då är vi beräknad till nästan samma dag:) 28/9 ska bebisen titta ut om det går som det ska. Första barnet så allt är nytt för mig o sambon. Men det är så spännande! Väntar på nästa sympom med spänning!
  • PW58
    Blixt3 skrev 2015-01-26 14:44:15 följande:

Då är vi beräknad till nästan samma dag:) 28/9 ska bebisen titta ut om det går som det ska. Första barnet så allt är nytt för mig o sambon. Men det är så spännande! Väntar på nästa sympom med spänning!

Åh vad kul, grattis, känns alltid lite extra spännande när det är första barnet:)
  • Thelma88
    Blixt3 skrev 2015-01-26 14:44:15 följande:

Beräknad samma dag som du! (enligt appen då vill säga!)

Hittills känner jag mig svag och orkeslös, har mycket magknip speciellt efter måltid, kan inte äta så mycket åt gången och mycket ömma bröst, speciellt på kvällen :)

Och just det, kaffe smakar numer skit ;)

Älskar alla symtom och blir glad ju fler jag får, då känns det på riktigt ju!:)

Hur känner du själv det?
  • Thelma88

Haha skönt att höra, då behöver jag inte skämmas om jag tar nåt till ;)

aeo83 skrev 2015-01-26 08:39:37 följande:

Haha, jag har nog tagit typ 8 test sen det första ;)

Lite ömma bröst annars ingenting, ja förutom katterna då som inte lämnar mig en sekund och helst ska ligga på mig och då gärna på samma ställe båda två :D

• Lissing

Jag har också testat flera gånger. Från svagt på billiga stickor till två lika starka streck, där slutade jag med dem. Och jag testade först Gravid 1-2, sen Gravid 2-3, och nu sist Gravid 3+ på digitalt, sen slutade jag med det med Nu blir det inte fler tester, nu är det inte kul mer när det inte blir mer förändring på dem

2008-11-18 | 2010-07-03 | BF 2015-09-12
Svar på tråden BF september 2015!