• Svar på tråden BF september 2015!
  • Cessely

Någon som varit med om liknande??? Testade ju mig och fick gravid på flera tester. Ja känner mig gravid och ingen mens. Ska va gravid i v.7 enligt sista mens. Men tittade på mina gravtest nu som jag sparat o skulle slänga..då finna där inga plus kvar??? Trots tydliga resultat. Testade även plus gravid 1-2 veckor för några veckor sedan på digitalt. Men varför försvinner plussen på stickan en tid efter??? Eller tyder det att det är fel på graviditeten då??

• Lotta80

Hej hej :)

Hoppar in här! Bf 19/9 enligt appen, på min födelsedag :)

Hade ett utomkveds i mars och ett missfall i okt så nu hoppas vi på att det är vår tur!! Väldigt nojig över allt men så e det väl för alla. Ömma bröst, ont i magen o illamåendet har börjat smyga på på kvällarna. Gick in i v. 7 igår :)

• Lotta80
    Cessely skrev 2015-01-26 17:57:30 följande:

Någon som varit med om liknande??? Testade ju mig och fick gravid på flera tester. Ja känner mig gravid och ingen mens. Ska va gravid i v.7 enligt sista mens. Men tittade på mina gravtest nu som jag sparat o skulle slänga..då finna där inga plus kvar??? Trots tydliga resultat. Testade även plus gravid 1-2 veckor för några veckor sedan på digitalt. Men varför försvinner plussen på stickan en tid efter??? Eller tyder det att det är fel på graviditeten då??

Det försvinner efter ett tag, inget att oroa sig över.
  • Blixt3
    Thelma88 skrev 2015-01-26 16:24:25 följande:

Beräknad samma dag som du! (enligt appen då vill säga!)

Hittills känner jag mig svag och orkeslös, har mycket magknip speciellt efter måltid, kan inte äta så mycket åt gången och mycket ömma bröst, speciellt på kvällen :)

Och just det, kaffe smakar numer skit ;)

Älskar alla symtom och blir glad ju fler jag får, då känns det på riktigt ju!:)

Hur känner du själv det?

Vad roligt att vi är beräknade till samma dag!:) jag har inga problem med magen, utan endast ömma bröst och trötthet på kvällarna. Försöker äta nyttigt o träna som vanligt, har häst så det är fullt upp.

Ska bli spännande med ny vecka imorgon:)

Hoppas att bebis ska klara sig så jag slipper MF. Är lite orolig för det. Hur känner du för det?
  • Cessely
    Lotta80 skrev 2015-01-26 17:59:44 följande:

Det försvinner efter ett tag, inget att oroa sig över.

Ok, va bra :) Men så konstigt. Inte varit med om det tidigare?
  • Lotta80
    Cessely skrev 2015-01-26 19:03:14 följande:
    Ok, va bra :) Men så konstigt. Inte varit med om det tidigare?
    Mitt försvann oxå efter ett tag :) lite synd för man vill ju spara det :)
  • Thelma88

Eller hur, alla här skulle ha så tidigt i september så jag kände mig lite utanför där ett tag ;)

Oj, orkar du med lika mycket som innan med hästen och så? Jag brukade träna 5 dagar i veckan innan, men nu har det hastigt reducerats kan jag ju säga haha;)

Det är liksom inte kul att gå dit och sen flåsar man efter 2 minuter och orkar inte lyfta någonting :(

Jag är superorolig för MF, vågar inte tro på att detta är sant och tror att jag ska få missfall varje dag- mest för att jag inte tror på att jag kan ha sån tur i livet :):)

Hoppas det går över efter hand som veckorna går... Idag fick jag panik för att jag mådde "för bra" till exempel ;)

Blixt3 skrev 2015-01-26 18:53:06 följande:

Vad roligt att vi är beräknade till samma dag!:) jag har inga problem med magen, utan endast ömma bröst och trötthet på kvällarna. Försöker äta nyttigt o träna som vanligt, har häst så det är fullt upp.

Ska bli spännande med ny vecka imorgon:)

Hoppas att bebis ska klara sig så jag slipper MF. Är lite orolig för det. Hur känner du för det?

• Pluppla

Hej! Imorgon är det inskrivning på mvc. :) Är i vecka 8+1 idag. Är också jätte orolig för MF/MA. Ska verkligen försöka snacka till mig ett vul allt känns fortfarande så overkligt men de är väl så så länge man inte har "känt" eller sett nått så vet man ju inte. Så sitter man och googlar en massa och de gör ju inte oron bättre :/ Hur mår ni? Symtom o så? :)

• 1StoltMamma
    Blixt3 skrev 2015-01-26 14:25:37 följande:

Imorgon är det äntligen dags för en ny gravidvecka:) är i v 5 (4+6) idag. Känns som tiden går så långsamt! Hur mår ni andra som är ungefär på samma dag som jag? Jag har ömma bröst och har börjat bli väldigt trött, sover gärna 9-10h per natt just nu och är väldigt trött på kvällarna. Annars inga andra symptom än så länge.

Jag är i v 4+5 och är jätte trött på dagarna, ömma bröst och yr då och då.
  • aeo83

Jag är 4+4 och idag har det varit fruktansvärt jobbigt att jobba, känner mig helt slut nu när jag kom hem och nåt fruktansvärt svullen ikväll, känns lite konstigt att vara såhär svullen redan nu....

Svar på tråden BF september 2015!