• Svar på tråden BF september 2015!
  • Blixt3
    MaCeLu skrev 2015-01-27 07:46:09 följande:

Godmorgon!

Vad roligt att det dyker in lite fler med senare BF.

Är ju själv beräknad 27/9 enl ÄL!

Själv är jag tröttare än tröttast. Snark!

En del illamående har svept förbi, men inte stannat längre stunder. Brösten ömmar och det drar och spänner en del i livmodern!

Kul med hästfolk också. Jag har ju med häst (4 st) och planerar rida så länge som möjligt!

Vad kul med ännu en hästtjej :) hur har du planerat lösa motioneringen av hästarna när du inte kan rid längre? Detta är ett stort dilemma för mig, är inte mycket för medryttare. Ny vecka idag, v6(5+0) :)

Inget illamående nu på morgonen, så hoppas det var något annat som spökade igår!
  • Emmelinan

Vul avklarat och jag har fått bekräftat att lilla bönan är där och allt är som det ska. :) Dock blev jag flyttad från min egen beräkning den 5/9 till den 15/9. Det är ju 10 dagars skillnad. Tänkte inte så mycket över det där. var bara så glad att allt va som det skulle. Men hon sa att bönan troligen blivit till runt den 22/12. Jag testade ju positivt den 27e. Det är väl inte möjligt att göra 5 dagar efter ägglossning? Dessutom tror jag inte vi hade sex runt de dagarna alls...

• MaCeLu

[quote=74753854][quote-nick]Blixt3 skrev 2015-01-27 09:47:52 följande:[/quote-nick]

Vad kul med ännu en hästtjej :) hur har du planerat lösa motioneringen av hästarna när du inte kan rid längre? Detta är ett stort dilemma för mig, är inte mycket för medryttare.

Min dotter rider ju (2 av hästarna är hennes tävlingsponnyer) och hon hjälper mig redan nu när tiden inte alltid räcker till...

Så det känns bra att det kommer lösa sig så smidigt utan att behöva blanda in utomstående!

Bebis BF 27/9 2015 ??
  • MaCeLu
    Emmelinan skrev 2015-01-27 10:23:53 följande:

Vul avklarat och jag har fått bekräftat att lilla bönan är där och allt är som det ska. :) Dock blev jag flyttad från min egen beräkning den 5/9 till den 15/9. Det är ju 10 dagars skillnad. Tänkte inte så mycket över det där. var bara så glad att allt va som det skulle. Men hon sa att bönan troligen blivit till runt den 22/12. Jag testade ju positivt den 27e. Det är väl inte möjligt att göra 5 dagar efter ägglossning? Dessutom tror jag inte vi hade sex runt de dagarna alls...

Jo det är möjligt. Jag har testat + väldigt tidigt under en annan grav..

Sen klarar sig ju spermierna ett par dygn och kan så vänta in ägglossningen om minglade sex tidigare än just den 22:e! :)
    Bebis BF 27/9 2015
  • lördagsgodis

Jag fick mitt första svaaaaga streck äl+7 så kanske är det möjligt.

Jag köpte mammabyxor igår och det känns så skönt med mjuka muddar:) får bara se till att ingen ser dom!

• Sopp
    Emmelinan skrev 2015-01-27 10:23:53 följande:

..sen så diffar UL-resultat 3 dagar +- innan v 14 så hen kanske blev till den 19e? Och så överlever spermier upp till 5 dagar i dig som tidigare sas :)
  • Madicken01
    1StoltMamma skrev 2015-01-27 11:20:21 följande:

Ni som gjort vul, vilken vecka gjorde mig efter eller när ska ni göra de?

Skall göra i morgon och är då v.7+3.
  • lördagsgodis
    Madicken01 skrev 2015-01-27 11:40:40 följande:
    Skall göra i morgon och är då v.7+3.
    Håller tummarna för dig imorgon:)
Svar på tråden BF september 2015!