• Svar på tråden BF september 2015!
  • lördagsgodis
    Miiiam skrev 2015-02-06 13:28:23 följande:

Hej på er igen! Jag måste bara meddela att jag inte lämnar denna tråd! Idag såg jag ett foster och ett fint tickande hjärta sa spec läkaren :) så jag hade inte en "ofostrig" graviditet! Så nu väntar vi på att vårat 4:e barn ska komma i slutet på september :) småsår glad! Många besök blir det på speciellt mvc inom min diabetes, men det är det värt :)

Grattis vilka fantastiska nyheter!!!

Sonen vägde 4600 och dottern som kom 15 dagar tidigt vägde 4200
  • Marian03
    sagofröken skrev 2015-02-06 11:48:50 följande:
    Jättegulligt, men nu kommer hon att komma ihåg detta på måndag... Jag är så jäkla dålig på att ljuga! 
    Jo det är ju sant visserligen... ;)
  • Lotta80
    Miiiam skrev 2015-02-06 13:28:23 följande:

Hej på er igen! Jag måste bara meddela att jag inte lämnar denna tråd! Idag såg jag ett foster och ett fint tickande hjärta sa spec läkaren :) så jag hade inte en "ofostrig" graviditet! Så nu väntar vi på att vårat 4:e barn ska komma i slutet på september :) småsår glad! Många besök blir det på speciellt mvc inom min diabetes, men det är det värt :)

Åh va skönt :) grattis!
  • Manik
    sagofröken skrev 2015-02-05 16:21:22 följande:

Blir lite nyfiken på er nyplussade, var det oväntat eller finns det annan anledning till att ni testat så pass sent? Ni kan självklart låta bli att svara, blir bara nyfiken eftersom jag själv inte kunde hålla mig till sju dagar efter ägglossning och testade positivt då :)

Helt okej att bli nyfiken ;) Vågade inte lita på att det faktiskt var en graviditet och att det inte var kroppen som spelade ett spratt. Men när jag började att springa på toa väldigt ofta tänkte jag att det är säkert en urinvägsinfektion som jag fått. Var hos doktorn och det var en urinvägsinfektion men när jag ändå var där så frågade jag om de kunde ta ett graviditetstest och det visade positivt!! Så glad. :) Imorgon går jag in i vecka 11! Tiden går snabbt. Har börjat att få lite mage redan. Hur har ni andra det? Har det börjat synas lite? Min är större på kvällen och känns ganska hård.
  • Tejasmamma

Kräks av allt nu =( hoppas att det ger med sig och inte blir som sist att det håller i hela vägen till FL =( 

Tejasmamma.se Mamma till Teja, följ med oss på vägen mot ett syskon
  • iima

Hej hej!
    Ny här och hoppar direkt in i denna tråd.
    Plussade 15de jan och är enligt egna beräkningar på 6+6 idag :)
    Första barnet och det känns läskigt och spännande. På tisdag ska vi på första besöket hos barnmorska och vi är superpeppade!
    Kände att det kunde vara fint att få prata lite här då vi inte berättat för någon ännu och vi är ju helt gröna på detta båda två.

• lördagsgodis

Jag tog ju ett cellprov hos bm idag för det var länge sedan sist och jag kunde lika gärna passa på nu och jag vet att hon sa att jag skulle blöda lite efter men fy så läskigt det var att se blodet i trosorna fastän bm säger att det inte är någon fara.

iima, grattis men hur kommer det sig att du inte plussat förens nästan V8!?!

• iima
    lördagsgodis skrev 2015-02-06 23:38:51 följande:

Jag tog ju ett cellprov hos bm idag för det var länge sedan sist och jag kunde lika gärna passa på nu och jag vet att hon sa att jag skulle blöda lite efter men fy så läskigt det var att se blodet i trosorna fastän bm säger att det inte är någon fara.

iima, grattis men hur kommer det sig att du inte plussat förens nästan V8!?!

Tack snälla :) Jag plussade som sagt 15jan, vilket då var V.3+5 
  • iima

Lätt hänt ;)
    Åh grattis! Bläddrade bak lite och läste att du har BF i början av sept, men tråden är lite för maffig för att hinna skumma ikväll. Vilken vecka är du i nu och när får du veta mer om cellprovet?

Svar på tråden BF september 2015!