• Svar på tråden BF september 2015!
  • Ilwah
    Pluppla skrev 2015-02-08 04:11:23 följande:

Går in i ny vecka idag 10+0

Så nu är det ett foster och inte ett embryo (enligt appen). Längtar till kub testet mest för att få bevisat för mig själv att där verkligen är nått :) börjas synas en liten kula på magen nu. Är ju lite rund i mig själv men har inte har nån "put mage" som jag har nu.. Har fortfarande inte haft nån illamående och nu känns de som jag kommer att slippa det.. Men nästan allt annat har jag.. O snacka om humörsvängningar.. Stackars sambon ;)

härligt! :)

Själv känner jag inte av alltför många symptom. Illamående (som tack och lov stannar vid just illamående), trötthet och har blivit mycket mindre sugen på mat. Just nu äter jag för att jag måste, inte för att det är gott. Och socker klarar jag inte av! Hoppas innerligt att det håller i sig under  hela graviditeten ;)

• stjärnan

Hej!

Pluppla visst är d häftigt med två siffrigt?

;) jag är nu i vecka 10 också så spännande första barnet.

Lördagsgodis fina reaktioner du skrev om gulligt.

Något i detta forumet som bor i Göteborg som skulle vilja ta en fika nästa vecka?

Prata om allt mellan bebisfunderingar och så vidare.. Känner det skulle vara roligt att knyta lite riktiga kontakter som är i samma situation som en själv alltså GRAVIDA ;)

• Ilwah
    stjärnan skrev 2015-02-08 09:00:13 följande:

Hej!

Pluppla visst är d häftigt med två siffrigt?

;) jag är nu i vecka 10 också så spännande första barnet.

Lördagsgodis fina reaktioner du skrev om gulligt.

Något i detta forumet som bor i Göteborg som skulle vilja ta en fika nästa vecka?

Prata om allt mellan bebisfunderingar och så vidare.. Känner det skulle vara roligt att knyta lite riktiga kontakter som är i samma situation som en själv alltså GRAVIDA ;)

från göteborg, bor "tyvärr" i Halmstad nu för tiden :/

men jag tänkte också att det vore kul med en facebookgrupp (hemlig, såklart). Lättare där, tycker jag :)

• sagofröken

Själv är jag inte intresserad av Facebook-grupp, förrän minst till efter att barnet är fött, men hoppas att några iaf vill hänga kvar här :)

Köpte ett par gravidjeans igår som ligger kvar i sin påse med lappen på. OM allt är bra på ultraljudet imorgon ska jag fira med att låta magen få lite utrymme. Lite löjligt att magen kan bli så stor när bebis är stor som en jordgubbe typ...

• lördagsgodis

Jag är i v11 och har haft mammabyxor någon vecka, så skönt att få lite utrymme. Idag föreslog dottern att det kanske blir en kattunge för vi hade sagt att yngsta katten vi har här hemma oxå skulle bli storebror nu:) känns skönt att ha det ute nu och speciellt pga illamåendet som de har undrat lite över.

Såklart allt är fint imorgon sagofröken och byxorna åker på!

• Minlillaninja
    Ilwah skrev 2015-02-08 09:10:39 följande:

från göteborg, bor "tyvärr" i Halmstad nu för tiden :/

men jag tänkte också att det vore kul med en facebookgrupp (hemlig, såklart). Lättare där, tycker jag :)

Det finns en Fb grupp redan :)

Scrolla bakåt i tråden så hittar du en länk till den!
  • Ilwah
    Minlillaninja skrev 2015-02-08 09:57:54 följande:
    Det finns en Fb grupp redan :)

Scrolla bakåt i tråden så hittar du en länk till den!
    Jamen dåså! tack! :D
  • Ilwah
    Tejasmamma skrev 2015-02-05 04:09:17 följande:

Jag plussade i natt =) senaste mensen 13/12 så bf beräknas vara 18/9, vi lyckades efter något försök så känns bra eftersom att jag haft lite svårt att bli gravid tidigare! 

Har gjort en höstmamma grupp på fb om ni vill vara med där =) 

www.facebook.com/groups/789791567736055/

Är gruppen hemlig?
    Vill inte gå ut med graviditeten riktigt än, nämligen :)

• MaCeLu
    Ilwah skrev 2015-02-08 10:08:21 följande:

Är gruppen hemlig?

Vill inte gå ut med graviditeten riktigt än, nämligen :)

Gruppen är hemlig och ingen kan se den.
    Bebis BF 27/9 2015 ??
Svar på tråden BF september 2015!