26number1 skrev 2015-03-24 17:08:29 följande:
Haha det låter som en riktig kärringjävel!! Jag jobbar på bank och tänker jobba så absolut länge jag bara kan, känner att jag måste göra ett gott intryck för att kanske få komma tillbaka efter mammaledigheten (har endast ett vik till årsskiftet). Så länge jag mår bra tror jag att jag ska försöka jobba till en vecka innan BF, är ju ändå rätt vanligt att gå över med första va?
Annars tycker jag att du ska göra precis som du känner! Mamma-peng kan man väl få från och med två veckor innan BF? Gå hem sista augusti bara för att reta upp kollegan :D
Haha ja hon är det, väldigt ego kärring. Men när hon ska typ se en uppvisning hennes barnbarn har så ska hon typ va ledig hela dagen och alla ska förstå det, ungefär... Hopplös :P
Jag vill med gärna jobba så långt inpå jag kan, men ska nog dra sista augusti ändå bara för att reta henne ;) haha. Ja men även för min egen skull så jag kan fixa lite hemma och varva ner osv. Jag har varit där på jobbet ett tag nu så som tur är vet chefen redan vad jag går för och att jag alltid ställer upp vilket känns skönt :)
Förstår dig att det kan kännas att man vill få visa vad man går för, jag är likadan :)
Antar att man känner av sen när det börjar närma sig, hur man sover och om man skulle få värk osv så kan man kanske bestämma sig efter det :)