• Svar på tråden BF september 2015!
  • Längtanefterenliten
    BF2015 skrev 2015-03-26 10:37:40 följande:
    Men vännen, du har inget att oroa dig för tror jag. Du fick väl LÅG risk då? <3

Jag släppte våra siffror direkt när hon sa att det var väldigt låg risk. För jag förstår ingenting av de där siffrorna ;). Är också 23år (fyller 24 i november) och vår bebis är beräknad till 7september :) ska på RUL 10/4 och känner mig faktiskt väldigt lugn.

Kanske inte är till någon hjälp här men jag tror inte du mår bra av att oroa dig för mycket över några siffror. <3

När är du beräknad?

lycka till! :) det kommer nog gå hur bra som helst :)
    Jo gränsen går ju vid 200.. Så det räknas ju som låg risk.. Får ringa och prata med dem tror jag :/ är beräknad 25/9, rul 28 april:)
  • Längtanefterenliten
    sagofröken skrev 2015-03-26 11:41:44 följande:
    Var det nackspalten eller blodprovet som drog ner just den siffran? Om du hade haft skäl att vara orolig skulle BM ha föreslagit fvp eller mkp, gör de inte det ska du kunna vara lugn!
    Jag har ingen aning:/ känner att jag behöver ringa och bli lite lugnad!
  • Mockingjay
    sagofröken skrev 2015-03-26 11:57:30 följande:

Fått höra flera dagar i rad att jag har så himla stor mage, och inte på skämt utan: "När ska du ha? Oj! Augusti?!? Jag trodde det var dags snart... Men... Är det tvillingar?" SUCK. Ännu tröttare på mig själv som håller på och ursäktar mig hela tiden, som att de har rätt och min mage är "fel".... Vad fan liksom. Trodde jag skulle vara mer härdad denna gång. Så fruktansvärt ovanligt tjock är jag väl inte?

Så ser min mage också ut (v.17)! Den är rund och fin och folk kommenterar den hela tiden. Jag tycker din mage (och min) är alldeles lagom stora
  • lördagsgodis

Apropå vad folk säger om ens mage så har jag hört av en kollega att jag är lika stor som hennes dotter som bara har 6 veckor kvar, sen var det min chef som tyckte min mage var i minsta laget och sen min mormor som tycker jag ska äta lite mindre så jag inte blir för stor... Kan inte människor bara hålla mun om de inte har något snällt att säga!

• Mijjan

Jag inbillar mig fortfarande att det inte syns.. Så länge magen inte är allt för svullen så tycker jag verkligen inte det. Lite rundare är jag ju men inte kulrund utan mer småfet. Går snart in i v. 15. Men fick ett liten mystisk sms igår "Jag glömde berätta en sak för dig... och du glömde nog berätta en sak för mig ;)" efter att jag träffat en kompis. Men så länge ingen frågat rätt ut så kan de ju inte synas SÅ mycket tycker jag. Fått tre såna gliringar nu sista veckan så är väl kanske dags att gå ut med det snart. Tänkte ju vänta till första april med familj och närmsta vännerna som en kul grej... Kollegorna tar jag veckan efter på apt är det tänkt :) måste försöka hinna på chefen innan bara :P

• Sopp

Kände nyss med säkerhet första sparkarna. Så himla mysigt! Borde gå och lägga mig men vill ligga kvar i soffan i väntan på mer

• hellohello84
    Sopp skrev 2015-03-26 23:32:44 följande:

Kände nyss med säkerhet första sparkarna. Så himla mysigt! Borde gå och lägga mig men vill ligga kvar i soffan i väntan på mer

Vad mysigt vilken vecka är du i?
  • paddi84

Åh vilken skön start på dagen, igår kom äntligen stödstrumpbyxorna jag beställt för länge sen :) äntligen håller allt ihop o jag slipper känslan att jag ska tappa allt genom underlivet...

Nu väntar jag bara på RUL tiden ska infinna sig om drygt två veckor :)

• Inorr02

Längtar till rul ska gör det den 14/4 då är jag 19+0 
    har gjort två ul innan så ha har sett den lilla redan.

Känner små fladder ibland  längtar till de syns utan på så stora syster får känna ska bli spännande att se vad hon tycker när bäbis sparkar.  

• Sopp
    hellohello84 skrev 2015-03-27 06:21:08 följande:

Vad mysigt vilken vecka är du i?

Ja! :) 17+5 idag
Svar på tråden BF september 2015!