• Svar på tråden BF september 2015!
  • Nydahl

Jag känner oxå bebis :) vissa dagar mindre och då blir jag jätte orolig. Men de är kanske vanligt att man känner mindre vissa dagar i vecka 17+2? när ska man känna varje dag??

• lördagsgodis

Det är nog väldigt olika när man känner varje dag. Jag har känt den varje dag ett tag nu men så var det två dagar på raken jag inte kände den ordentligt men då har jag doppler som lugnar.

Kul med rul sopp:) hoppas den är samarbetsvillig!

• hellohello84

Var på rul idag, vecka 17+5. Och nu blev det overkliga verkligt! Är helt kär i lilla Bullen i magen frågade inte om kön, då det känns viktigast att det är friskt och mår bra.

• Manik
    hellohello84 skrev 2015-03-31 16:15:42 följande:

Var på rul idag, vecka 17+5. Och nu blev det overkliga verkligt! Är helt kär i lilla Bullen i magen frågade inte om kön, då det känns viktigast att det är friskt och mår bra.

Grattis!!! Så härligt! :) Längtar tills vi får se våran lilla plutt.
  • Manik
    Sopp skrev 2015-03-31 08:43:37 följande:

Vi har RUL imorgon och jag är så sjukt nervös! Hoppas verkligen att allt ser bra ut. Vi kommer att fråga om kön, kommer bli superbesviken om de inte ser för jag är så himla nyfiken!

Lycka till imorgon! :)
  • Lissing

Så många som säger att man måste vara 18 fullgångna veckor för att dom ska kunna se allt ordentligt. Det kommer inte jag vara på mitt RUL... blir ju orolig att dom inte ska kunna se allt då

2008-11-18 | 2010-07-03 | BF 2015-09-12
  • Marian03

Nu kände jag som ungefär nervryckningar man kan ha i nån muskel eller ögonlocket fast kändes från livmodern.

Kan det ha varit bebisen jag kände?

Man kan ju hoppas :)

• bjoorkk

Har mitt RUL 14/4, kommer vara i vecka 17+6. Kommer ta reda på könet om bebisen vill visa oss, annars finns det inte så mycket att välja på.

Började känna bebisen väldigt tidigt även fast jag är förstföderska men är otroligt mysigt när man väl känner den :)

• Sopp

Allt såg bra ut på RUL, vi väntar en till liten pojke! Är ju såklart superfånigt men jag blev så himla besviken att det inte var en tjej. Fällde några tårar på vägen mot jobbet. Måste nog gå och köpa lite matchande store-lille-brorkläder på vägen hem!

Svar på tråden BF september 2015!