• Svar på tråden BF september 2015!
  • Jeulina

Åh vad jag längtar till mitt RUL som är på onsdag! Är lite nervös att allt inte ser bra ut.. Måste få veta! På onsdag vet jag.. :) är säkert inget fel men är ändå så nervös

• sagofröken
    lördagsgodis skrev 2015-04-10 21:47:57 följande:

Grattis mrsH och vilken fin bild!

Sagofröken blir det inga fler barn efter detta? Det var inte säkert att vi skulle ha fler än två men nu blir det en 3a och jag kan inte svära på att det inte blir en 4a oxå;)

Nej, nu blir det inga fler efter den här. Det tog oss nästan fyra år att bli redo för barn 2, och jag fyller 34 snart. Men man ska väl aldrig säga aldrig, antar jag...
  • Inorr02

vilka fina ul bilder. hoppas helgen går fort och måndag sen väntar tisdag och rul 

• Inorr02

fy vad foglossning jag har hur ska jag fixa jobba till vecka 30 är frågan. 
    vill inte bli sjukskriven

• 26number1
    Mockingjay skrev 2015-04-10 18:11:11 följande:

Vi har en namnlista vi fyller på och stryker på. Hittills är det Lovis och Malte som ligger högst upp men även Gustav och Elsa ligger i topp.

Vi har bestämt Lovis om det blir en tjej, otroligt fint tycker jag! Passar både på en sötnos och en bestämd brutta tycker jag :)
  • 1StoltMamma
    Inorr02 skrev 2015-04-11 10:17:47 följande:

fy vad foglossning jag har hur ska jag fixa jobba till vecka 30 är frågan. 

vill inte bli sjukskriven

Usch, lider med dig. Jag har foglossning och även fått ischias. Hade de förra graviditeten med men absolut inte så här tidigt och de känns mer nu också. De bältet jag har nu är värdelöst, fick beställa ett nytt igår, hoppas de funkar
  • Inorr02

bälte kan jag inte ha då jag sitter är väldigt upp och ner på jobbet så svårt att ha det

• Inorr02

vägrade göra middag och nu är jag hormonell och tycker synd om mig själv för sambon gör pyttipanna jag vill inte äta det blääääää känner mig som 3 just nu  

• lördagsgodis

Jag känner av lite foglossning men om jag inte tar för stora steg och inte springer så går det hyfsat. Jobbar ju inom vården så det är mycket sittandes på huk vilket jag börjar uppleva som jobbigt men vill inte bli hemma än heller. Jag har tagit ledigt helgerna i maj och juni så jag slipper långpassen och sen går jag på mp i slutet av juni.

• paddi84
    Inorr02 skrev 2015-04-11 17:53:36 följande:

vägrade göra middag och nu är jag hormonell och tycker synd om mig själv för sambon gör pyttipanna jag vill inte äta det blääääää känner mig som 3 just nu  

Känner så väl igen mig! Humöret är verkligen uppochner vissa gånger, går särskilt ut över barnen här då de är trotsande som de flesta 2åringar och 5åringar... Blir ju inte bättre när jag beter mig som 3år ;) imorse kom sambon upp gav mig en kram och satte mig i soffan o serverade frukost när han tyckte det lät som jag fått nog...
Svar på tråden BF september 2015!