• Svar på tråden BF september 2015!
  • Mockingjay
    paddi84 skrev 2015-04-11 18:27:03 följande:

Känner så väl igen mig! Humöret är verkligen uppochner vissa gånger, går särskilt ut över barnen här då de är trotsande som de flesta 2åringar och 5åringar... Blir ju inte bättre när jag beter mig som 3år ;) imorse kom sambon upp gav mig en kram och satte mig i soffan o serverade frukost när han tyckte det lät som jag fått nog...

Här höll jag nyss på att kasta sonens tandborste hårt och långt men nöjde mig med att lägga den på handfatet och klampa ut ur badrummet. Vad han gjorde för att förtjäna mitt sura humör? Kittlade mig och gurglande med tandkrämen istället för att spotta. Moget beteende av mamma - NOT!
  • Nydahl
    Stargi skrev 2015-04-11 21:10:52 följande:

Har rul på måndag 13/4

De har jag med :)
  • paddi84
    Nydahl skrev 2015-04-11 21:24:29 följande:

De har jag med :)

Jag med :)
  • MrsHeinerborg

Lyckat RUL igår. Kollade inte kön men det känns som en kille, rörde o sprattlade på sig under hela tiden. Idag har jag känt tydliga sparkar, tom utanpå! Nu längtar jag verkligen till september!!

• 1StoltMamma
    lördagsgodis skrev 2015-04-11 18:05:41 följande:

Jag känner av lite foglossning men om jag inte tar för stora steg och inte springer så går det hyfsat. Jobbar ju inom vården så det är mycket sittandes på huk vilket jag börjar uppleva som jobbigt men vill inte bli hemma än heller. Jag har tagit ledigt helgerna i maj och juni så jag slipper långpassen och sen går jag på mp i slutet av juni.

jobbar också i vården och känner av de som du säger när man sitter på huk eller gör lyft osv. Men jobbar bara 50 nu pga foglossning och att jag fortfarande kräkter en del
  • Inorr02
    1StoltMamma skrev 2015-04-12 08:45:14 följande:

En liten fråga, någon av er som känner sammandragningar ?

ja har haft mycket vissa kvällar men nu e det lite lungnare
  • lördagsgodis
    1StoltMamma skrev 2015-04-12 00:24:02 följande:
    jobbar också i vården och känner av de som du säger när man sitter på huk eller gör lyft osv. Men jobbar bara 50 nu pga foglossning och att jag fortfarande kräkter en del
    Jag jobbar på ett litet boende med 4a brukare så det är ändå rätt lugnt här. Hur har du tänkt skriva din ansökan om mp om du ska ansöka, tycker det är så svårt att formulera sig och hur mycket man bör skriva.
  • Inorr02

detta med mp hur får man igenom det är förskollärare har rätt jobbigt med foglossning redan. men har tänkt kämpa till vecka 30 vill jobba. 

Svar på tråden BF september 2015!