• Svar på tråden BF september 2015!
  • IMHO

Ja, sagofröken, mina skinkor är också krampiga. Särskilt den högra. Är öm i korsryggen också, men det finns ju en förklaring i att jag ligger och sitter mer än vanligt. Orkar inte vara igång som vanligt.

Fast det är ju klart att jag oroar mig lite för foglossning. Jag är överrörlig i vanliga fall. Vet inte om det ökar eller minskar risken.

• lördagsgodis

Om jag litat på min magkänsla så hade vår son varit vår dotter och vår dotter vår son:) den här gången trodde jag lite mer på flicka eftersom vi hade oskyddat sex så långt innan äl och jo det blev en tös. Det där med huvudformen skrev jag ju att jag inte vet hur mycket sanning det ligger i men kul med lite skrock och spekulerande. Jag kissade på bikarbonat i v12 och det visade på tjej men kinesiska kalendern sa pojke och ringtestet visade båda

• sagofröken
    IMHO skrev 2015-04-09 19:17:58 följande:

Ja, sagofröken, mina skinkor är också krampiga. Särskilt den högra. Är öm i korsryggen också, men det finns ju en förklaring i att jag ligger och sitter mer än vanligt. Orkar inte vara igång som vanligt.

Fast det är ju klart att jag oroar mig lite för foglossning. Jag är överrörlig i vanliga fall. Vet inte om det ökar eller minskar risken.

Det kanske "bara" är nån slags muskelkramp? Hoppas det. Börjat med extra magnesium nu pga andra bristsymptom, förhoppningsvis hjälper det mot rumpkrampen också :)

Min man insåg just att han bokat in nåt superviktigt möte imorgon exakt när vårt RUL är. Som jag påmint om i två månader. Hoppas så att allt ska vara bra...
  • Krompirusa

Jag får 1 nål i huvudet hahah 3fingrar under handleden på varsin arm mot och 1 i varje ben på sidan strax under knät... har varit nu på 3 behandlingar och vet inte om det är akupunkturen eller att de helt enkelt börjar avta lite kräks varannan dag istället för varje men vilket som så e jag nöjd... ?

MalinOlsson skrev 2015-04-07 21:26:14 följande:

Usch.. tycker synd om dig.hoppas att akupunkturen hjälper till. Håller tummarna att du snart är symtom fri. Än så länge peppa peppa har man de lindrigt.. sätts nålarna runt huvudet då?

• MrsHeinerborg
    sagofröken skrev 2015-04-09 19:00:35 följande:

Var det någon annan som har RUL imorgon? Minns det som så men minns inte vem?

Är det någon annan som haft problem med plötsliga kramper i ena skinkan? Jag får det nu allt oftare på efermiddag/kväll och släpar benet efter mig på kvällen som ringaren i notre dame... Inte kan det vara foglossning? Please inte...

Jag har RUL imorgon! ????
  • MrsHeinerborg
    sagofröken skrev 2015-04-09 19:00:35 följande:

Var det någon annan som har RUL imorgon? Minns det som så men minns inte vem?

Är det någon annan som haft problem med plötsliga kramper i ena skinkan? Jag får det nu allt oftare på efermiddag/kväll och släpar benet efter mig på kvällen som ringaren i notre dame... Inte kan det vara foglossning? Please inte...

• sagofröken
    MrsHeinerborg skrev 2015-04-09 22:46:17 följande:
    Yey! Vilken tid? Jag har 11.00 :)
  • sagofröken
    Yey! Vilken tid? Jag har 11.00 :)
  • sagofröken