• Svar på tråden BF september 2015!
  • IMHO
    Mockingjay skrev 2015-07-11 15:44:25 följande:

Jag och mannen är nu incheckade på hotell i Stockholm. Imorgon ska vi gå kurs "nya tidens profylax, FUR-metoden " hoppas det blir givande ????. V.33 nu, igår ett extra ultraljud, allt såg kanoners ut.

Nu slappa lite innan dusch och middag på tu man hand ????

Vilken härlig uppladdning det låter som. Ha det så skönt och återkom gärna med recension.
  • igelkotten01

Vi har bestämt att det blir en liten Alma om det kommer en tjej som de sa på RUL. Kommer en pojke så har vi ingen aning! ð??ð???

• lördagsgodis

Jag fylde år igår och solen sken faktist så vi kunde duka ute och ha festligheterna! Sen tog en vän barnen över natten så jag och min man fick lite egentid vilket var mycket uppskattat. Jag kom dock inte upp ur badkaret själv utan fick ropa på mannen så han fick hjälpa mig upp, inga fler bad nu tror jag:). Idag har vi varit hela familjen + en till och tittat på minionerna och sen ätit midag hos dom, min väninna är oxå gravid så det blir en hel del bebisprat.

• fyrklöver81
    lördagsgodis skrev 2015-07-12 21:51:16 följande:

Jag fylde år igår och solen sken faktist så vi kunde duka ute och ha festligheterna! Sen tog en vän barnen över natten så jag och min man fick lite egentid vilket var mycket uppskattat. Jag kom dock inte upp ur badkaret själv utan fick ropa på mannen så han fick hjälpa mig upp, inga fler bad nu tror jag:). Idag har vi varit hela familjen + en till och tittat på minionerna och sen ätit midag hos dom, min väninna är oxå gravid så det blir en hel del bebisprat.

Du reser dig väl upp innan du tappar ut vatten, annars är det ju kört haha ;)
  • Inorr02

här har man vist börja läka mjölk redan trodde jag skulle klara mig till liten kommer.
    nån mer som börja läka.

jag är nu i v 31+ 5
    +

• 26number1

Ja inte några mängder men det syns droppfläckar på lakanet ibland, är 30+1. Trodde också det skulle dröja, allra helst eftersom att det är mitt första barn. Det kanske innebär att amningen blir lättare?

Inorr02 skrev 2015-07-12 23:45:07 följande:

här har man vist börja läka mjölk redan trodde jag skulle klara mig till liten kommer.

nån mer som börja läka.

jag är nu i v 31+ 5

+

• Inorr02
    26number1 skrev 2015-07-12 23:50:21 följande:

Ja inte några mängder men det syns droppfläckar på lakanet ibland, är 30+1. Trodde också det skulle dröja, allra helst eftersom att det är mitt första barn. Det kanske innebär att amningen blir lättare?

är mitt andra barn. men min dotter är prematur född var för trött fösta månaden fick pumpa första månaden men sen funkade de bra. 
    får se hur de blir denna månad
  • lördagsgodis

Nä jag hade släppt ut vattnet och dushat först vilket kanske var dumt:)

Jag har läkt lite flera veckor nu men det gjorde jag med de andra oxå, läker iaf inte igenom bhn men om jag bara har linne kan de synas några droppar.

Tittade på första magbilden jag tog och jämförde med sista oj vilken skilnad:D

• myraaan

Någon som har "problem" med blodtrycket? Högt/lågt?

Mitt låg på 99/51 idag och idag mådde jag bra (lite trött bara) får blodtrycksfall ibland så undrar hur lågt det sjunker då.. tips på blodtryckshöjande i icke medicinsk form?

Svar på tråden BF september 2015!