26number1 skrev 2015-07-20 22:16:06 följande:
Ah jag har sytt själv, färgen är mer laxrosa i verkligheten :) Var riktigt kul att få det färdigt, är expert annars på att bara påbörja projekt på projekt utan att få något helt färdigt :P
Det som jag tänkt ta med mig är ett par ombyten till bebis och några extra blöjor ifall man får ligga kvar länge. Vi har över sju mil till närmsta barnläkare så om man vill kan man få bo på patienthotellet tills 48-timmars kontrollen, vilket jag definitivt tror vi gör. Så några ombyten åt mig och hygienartiklar åker också med, annars känns det ju som att allt kommer finnas där? Tofflor kommer jag definitivt ta med, lite fobi för att gå barfota på okända golv :P
ja, vi hade nog med 6-7 bodysar till första, det gick åt kan jag lova! han spydde ner sig och sket ner sig och hej och hå, kan ju bara handtvätta där så blir inte direkt optimalt. blöjor får man på BB, men är super att ha på hemresan :) det glömde vi så vi fick stanna och handla på väg hem ;) a det lilla jag gick så hade jag strumpor, men gick inte så mkt iom att jag hade grav foglossning, så vandrade nästan bara mellan rum och toa med gåbord :P haha, kände sig lite invalid :P hoppas denna gången blir smidigare :)