• Svar på tråden BF september 2015!
  • 26number1

Det beror ju så mycket på arbetet man har, tycker inte jag gör någon stor prestation som går till banken och är trevlig mot folk hela dagarna :) Så otroligt glad att det istället finns möjlighet att gå hem tidigare för er som har tunga/skadliga jobb! Fast så klart, ibland önskar jag att jag kunde gå hem tre veckor innan BF istället för bara två :P

fyrklöver81 skrev 2015-07-14 21:32:03 följande:

Nej nätterna är jobbiga. Imorgon börjar

Min graviditetsledighet , vilket känns mkt skönt. Jag förstår inte riktigt hur jag skulle kunna jobba nu om jag ej fått det beviljat. Ni gör det bra ni andra som orkar:)

• Inorr02
    26number1 skrev 2015-07-14 23:25:40 följande:

Det beror ju så mycket på arbetet man har, tycker inte jag gör någon stor prestation som går till banken och är trevlig mot folk hela dagarna :) Så otroligt glad att det istället finns möjlighet att gå hem tidigare för er som har tunga/skadliga jobb! Fast så klart, ibland önskar jag att jag kunde gå hem tre veckor innan BF istället för bara två :P

nog är det så jag ha hyfsat tungt jobb men jag har tagit fp på  dottern 14 dagar å sen sem juli ut och sen fick jag igenom hp från augusti. skulle inte fixa jobba nu var så tungt de 2 sista veckorna jag jobbade. 
  • lördagsgodis

Kan inte se någon nub på bilden då den är rätt suddig och benet kanske är ivägen men om man går på skallen (vilken jag inte vet hur säker den är) så skulle jag gissa pojke:)

Imorgon ska jag till mvc och aka bli spännande att se vad magmåttet ligger på.

• Inorr02

vad tiden rusar fram just nu. längtar så till den lilla kommer, stora syster börjar känna på sig att de närmar sig

• fyrklöver81
    lördagsgodis skrev 2015-07-15 21:08:22 följande:

Kan inte se någon nub på bilden då den är rätt suddig och benet kanske är ivägen men om man går på skallen (vilken jag inte vet hur säker den är) så skulle jag gissa pojke:)

Imorgon ska jag till mvc och aka bli spännande att se vad magmåttet ligger på.

Tack:)
    Vill ju inte veta men alltid kul att spekulera. Själv har jag verkligen inte en känsla av
    Vad jag tror:)
  • lördagsgodis

Nu har jag varit hos bm och allt var bra, sfmåttet låg på 35 så över översta kurvan men det hade jag nog räknat med:)

• lizanilander
    lördagsgodis skrev 2015-07-16 10:56:25 följande:

Nu har jag varit hos bm och allt var bra, sfmåttet låg på 35 så över översta kurvan men det hade jag nog räknat med:)

Jag har också vart hos BM idag, fick TUL på måndag då mitt SF inte växt alls sen sist, men jag sa att jag misstänkt att bebisen ligger på tvären sen typ 2 veckor tillbaka, och det trodde hon med när hon kände efter. Säkert därför det inte hänt nåt på kurvan men de måste ju kolla sånt extra ändå. Ska bli lite kul att få se bebisen igen :) 
  • Inorr02

oj så trött jag är måste ta nån tupplur varje dag. nån mer som är trött å måste vila under dagen

Svar på tråden BF september 2015!