• Svar på tråden BF september 2015!
  • Inorr02

Nån här som fått sämre mat lust ?
    Är som inte sugen på nå just nu.
    Försöker ändå äta för de måste jag ju bör bäbis. 

Inget är som gott är så less att laga mat med. Visst sambon kan laga mat men dn vill jag inte äta han gör bara helfabrikat å de är blääää hej hopp nu är man 3 år igen. 

• myraaan
    Inorr02 skrev 2015-07-09 17:02:56 följande:

Nån här som fått sämre mat lust ?

Är som inte sugen på nå just nu.

Försöker ändå äta för de måste jag ju bör bäbis. 

Inget är som gott är så less att laga mat med. Visst sambon kan laga mat men dn vill jag inte äta han gör bara helfabrikat å de är blääää hej hopp nu är man 3 år igen. 

Samma för mig, är inte sugen på något och har absolut ingen lust att laga mat. Men äta måste jag ju. Äter iaf frukost lunch och middag men alla dessa mellanmål blir det inget av. Det är svårt att äta när man inte är hungrig eller sugen.
  • Inorr02
    myraaan skrev 2015-07-09 18:29:08 följande:
    Samma för mig, är inte sugen på något och har absolut ingen lust att laga mat. Men äta måste jag ju. Äter iaf frukost lunch och middag men alla dessa mellanmål blir det inget av. Det är svårt att äta när man inte är hungrig eller sugen.
    är ju de man men hoppas de blir lättare å matlusten kommer tillbaka snart
  • fyrklöver81
    Inorr02 skrev 2015-07-09 20:22:02 följande:
    är ju de man men hoppas de blir lättare å matlusten kommer tillbaka snart
    Känner lika. Idag har jag endast förutom frukost lunch middag ätit bakelse , två bullar en glass och sjuka mängder jordgubbar. Haha ;)
  • Inorr02

börjar känna stress fastnar inte för nå namn . förra gången hade jag  pojknamn ¨fick namn å nu inget . ni de klart med namn

• 26number1

Är det bara jag som är tokorolig för ekonomin efter att bebisen kommer? Jag har ingen aning om hur mycket en bebis kostar eller hur mycket pengar vi kommer få från Försäkringskassan - stressar mig att allt känns så ovisst! Hur tänker ni som har barn sedan tidigare?

• lördagsgodis

Vi har bestämt oss för Alva, vi bestämde storesyskonens namn när de låg i magen och det har passat när det kommit ut:) om inte så får man fundera på det då! Tycker också att namn växer med tiden och att man inte måste vara helförälskad för att det ska vara rätt. Min matlust är påväg tillbaka nu efter magsjukan men det tar fortfarande emot att äta riktig mat. Imorgon fyller jag år så ska fixa tårta idag har jag tänkt, lunchen jag ska bjuda på är klar sen länge i frysen vilket jag är extra glad för nu:)

Svar på tråden BF september 2015!