Sopp skrev 2015-08-27 09:24:43 följande:
Haha nej jag födde på B+9 så det är ju egentligen helt i sin ordning att jag går över tiden även denna gång ;) Han kanske dyker upp på min födelsedag nästa vecka
Fy jag hoppas att jag slipper något sådant, måste vara supermärkligt att gå igenom en graviditet och förlossning och plötsligt ligga ensam på ett rum?
Jag räknar som sagt stenhårt med att gå över igen (BF+13 förra gången) men nog finns det ett litet hopp någonstans om att korta ner den tiden... :) Snart är våra bebisar här i alla fall, några veckor hit och dit ska väl klaras efter de här långa månaderna!
Nä det var faktiskt ingen hit. Var nog värst för min man. När de väl bestämde att ta ner mig på operation så blev det bråttom, de sprang iväg med mig på rullsäng, han blev visad till ett rum, tillsagd att ta av sig t-shirten och hålla i bebisen. Sedan satt han där själv hela natten. Hade aldrig hållit ett spädbarn, visste inte om det borde få mat... De första timmarna visste han inte ens om jag levde. Det var personalbrist den natten så ingen hade tid att informera mellan våningarna. Jag låg i mörkret på uppvak och grät och inbillade mig att jag kanske inte alls hade fått ett barn. Tills jag framåt morgonen övertalade en ung manlig personal att förbarma sig över mig, han hittade en kompis som hjälpte till att köra upp mig på deras korta rast <3 Så himla snällt av dem!