• Svar på tråden BF september 2015!
  • Inorr02

vad säger ni när bebis är jobbig i magen kommer åt nerver mm?

jag säget att bebis har gympa i magen och de är trångt å då känns det

• MrsHeinerborg

Jag har fått domningar i låret, minns inte detta från tidigare. Nån nerv som ligger i kläm o gör att det känns underligt.

• lizanilander

Jag har inte haft internet på snart 2 veckor sen vi flyttade men nu har jag läst igenom det jag missat :) Vattnet gick med råge på mig igår kl 18, helt otippat ärligt talat, fjuttiga värkar satte igång vid 22, men de kom aldrig igång riktigt så vi blev hemskickade med sovdos :( Samtidigt som jag redan är mentalt inställd på att min kropp inte riktigt fungerar "by the book" så blev jag lite besviken :( Vi fick sova hos min syster som bor 15 min från förlossningen så vi slapp åka hem mitt i natten (har en timme att åka) och nu inväntar vi ny kontroll kl 13......min kropp är nog inte gjord för att föda barn :P Första tog 3 dygn, och denna latensfas lär inte bli kort heller.....ja nu är det bara att vänta då :O

• Sopp

Min är så liten så han fattar inte ens att en bebis är på g, tycker mest att det är roligt att pilla i naveln när jag försöker förklara :) ingen ide att försöka förklara ilningar heller med andra ord

Ang domningar så kanske jag känner något liknande. Sista veckan får jag en så sjukt obehaglig krypande känsla i primärt vänster sida av kroppen. Får typ sitta och slå på mig själv haha .. :S svårt att somna

Lycka till Liza, så spännande!! Jag är inte alls avundsjuk .. :)

• Mockingjay

Vad konstigt men roligt det är att läsa om era graviditeter. Här sitter jag och ammar min lille pojk som idag blir 10 dagar gammal .

Tror vi nu har kommit fram till att han heter Anton och han är så sjukt lik storebror Viggo till utseendet och totalt olik honom till sättet.

Snart kan jag få tid att dela med mig av min förlossningsberättelse, nu ska vi ut i solen med vagnen en sväng .

Lycka till med vattenavgång, förvärkar och nerver i kläm.

• Mockingjay

[quote=75682973][quote-nick]Sopp skrev 2015-08-26 15:57:55 följande:[/quote-nick]Jag börjar misstänka att jag är skengravid - det kommer inte att bli något barn! Inga "tecken" resulterar i bebis och nu är jag less på att vänta! :(

Jodå, visst kommer det bli bebis för dig också! Styrkekramar!

• Sopp
    Mockingjay skrev 2015-08-28 10:18:16 följande:

Vad konstigt men roligt det är att läsa om era graviditeter. Här sitter jag och ammar min lille pojk som idag blir 10 dagar gammal .

Tror vi nu har kommit fram till att han heter Anton och han är så sjukt lik storebror Viggo till utseendet och totalt olik honom till sättet.

Snart kan jag få tid att dela med mig av min förlossningsberättelse, nu ska vi ut i solen med vagnen en sväng .

Lycka till med vattenavgång, förvärkar och nerver i kläm.

Hur märker man att dom har olika personligheter? Kände du det direkt?
  • Inorr02

var till bm i dag mitt blodtryck har börja stiga suck får se om de blir medicin vilket jag inte vill svimma förra gången. hoppas bli igångsatt i stället. ska till spec läkare till veckan får se vad hon säger. 

• Mijjan

Blir lite avis på er som både har bebisar eller iaf småvärkar.. Själv har jag mer än en månad kvar... :-S bf sista september så kan ju vara sju veckor kvar med lite otur..

• mimspims
    Sopp skrev 2015-08-28 10:38:05 följande:

Min är så liten så han fattar inte ens att en bebis är på g, tycker mest att det är roligt att pilla i naveln när jag försöker förklara :) ingen ide att försöka förklara ilningar heller med andra ord

Ang domningar så kanske jag känner något liknande. Sista veckan får jag en så sjukt obehaglig krypande känsla i primärt vänster sida av kroppen. Får typ sitta och slå på mig själv haha .. :S svårt att somna

Lycka till Liza, så spännande!! Jag är inte alls avundsjuk .. :)

Här snappar 5-åringen upp allt och lite till! Igår åt vi tacos till middag och så säger 5-åringen; ta inte så mycket salsa-sås mamma, du får halsbränna :D
Svar på tråden BF september 2015!