• Svar på tråden BF september 2015!
  • Mockingjay

Aj som f*n, början på mjölkstockning. Feber och rodnad på brösten. Syndast om mig i hela världen

• Inorr02
    Mockingjay skrev 2015-08-29 15:08:38 följande:

Aj som f*n, början på mjölkstockning. Feber och rodnad på brösten. Syndast om mig i hela världen

hoppa i och duscha varmt å massera och handmjölka 
  • MrsHeinerborg
    Inorr02 skrev 2015-08-29 14:41:11 följande:

ska man vara så här trött sover större delen av dagen. sover dåligt på natten måste pinka ofta på natten, 

Jag har 12 dgr till Bf. Är oxå toktrött! Sover o sover men Trött o grinig ändå....
  • Inorr02
    MrsHeinerborg skrev 2015-08-29 22:59:06 följande:
    Jag har 12 dgr till Bf. Är oxå toktrött! Sover o sover men Trött o grinig ändå....
    har 8 dagar kvar från sön, blev inte bättre att mitt blodtryck blivigt högt då jag var till bm i fredag å hon surra om ev medicin tycker de kan sätta igång mig är så nära bf s¨. får se vad de säger   
  • Sopp

40+2 här, inget händer. Mår illa och har mycket ilningar när jag står, annars absolut ingenting! Till och med sammandragningarna och molvärken jag känt starkare och starkare har försvunnit senaste dagarna :(

• lizanilander

Efter 9 timmar i väntan på om vi skulle få igångsättning eller inte igår så sattes det tillslut ett dropp typ 18:45 då jag redan var öppen 3 och tappen var nästan utplånad. 20:37 kom vår lilla Mio med raketfart till världen! Det gick sjukt fort och jag fattar inte hur jag kan vara hel efter detta, då jag fick sys över en timme med första sonen efter mkt bristningar och klipp. Vilken total skillnad och jag är nästan mer i chock över hur jag kan kissa utan att det svider, än att det gick så fort :P Lycka!!!

• fyrklöver81
    lizanilander skrev 2015-08-30 11:10:30 följande:

Efter 9 timmar i väntan på om vi skulle få igångsättning eller inte igår så sattes det tillslut ett dropp typ 18:45 då jag redan var öppen 3 och tappen var nästan utplånad. 20:37 kom vår lilla Mio med raketfart till världen! Det gick sjukt fort och jag fattar inte hur jag kan vara hel efter detta, då jag fick sys över en timme med första sonen efter mkt bristningar och klipp. Vilken total skillnad och jag är nästan mer i chock över hur jag kan kissa utan att det svider, än att det gick så fort :P Lycka!!!

Grattis!!! Låter som en bra förlossning!?
  • Sopp

Grattis Liza, vad roligt! Låter som en väldigt intensiv förlossning

Svar på tråden BF september 2015!