• Svar på tråden BF september 2015!
  • Inorr02
    lizanilander skrev 2015-08-30 11:10:30 följande:

Efter 9 timmar i väntan på om vi skulle få igångsättning eller inte igår så sattes det tillslut ett dropp typ 18:45 då jag redan var öppen 3 och tappen var nästan utplånad. 20:37 kom vår lilla Mio med raketfart till världen! Det gick sjukt fort och jag fattar inte hur jag kan vara hel efter detta, då jag fick sys över en timme med första sonen efter mkt bristningar och klipp. Vilken total skillnad och jag är nästan mer i chock över hur jag kan kissa utan att det svider, än att det gick så fort :P Lycka!!

grattis,
    hoppas bli igångsatt till veckan
  • lizanilander

Det var en otroligt intensiv med bra förlossning :) Han kom i 38+6. (vattnet gick 38+4) rätt otippat :P 

• Blixt3

Vacker bebis:) grattis! Jag har 23 dagar kvar till BF. Känns som en evighet!

• lördagsgodis

Vad underbart med en snabb och komplikationsfri förlossning! Och grattis till en jätte fin son:)

lizanilander skrev 2015-08-30 11:10:30 följande:

Efter 9 timmar i väntan på om vi skulle få igångsättning eller inte igår så sattes det tillslut ett dropp typ 18:45 då jag redan var öppen 3 och tappen var nästan utplånad. 20:37 kom vår lilla Mio med raketfart till världen! Det gick sjukt fort och jag fattar inte hur jag kan vara hel efter detta, då jag fick sys över en timme med första sonen efter mkt bristningar och klipp. Vilken total skillnad och jag är nästan mer i chock över hur jag kan kissa utan att det svider, än att det gick så fort :P Lycka!!!

• emeloi
    lizanilander skrev 2015-08-30 16:13:36 följande:

Det var en otroligt intensiv med bra förlossning :) Han kom i 38+6. (vattnet gick 38+4) rätt otippat :P 

Åh vilken fin liten gose, grattis!
  • MrsHeinerborg
    Sopp skrev 2015-08-29 23:26:13 följande:

40+2 här, inget händer. Mår illa och har mycket ilningar när jag står, annars absolut ingenting! Till och med sammandragningarna och molvärken jag känt starkare och starkare har försvunnit senaste dagarna :(

Jag mår oxå illa! Var kom det ifrån?!?

Haft känningar till o från, det strålar o kittlar, sliter o drar, undrar när det ska komma igång. Imorgon ska jag på gravidmassage, ska bli skönt!
  • Inorr02

får se vad jag har för blodtryck i morgon. om de är högt vill jag bli igångsatt inte vill jag börja med blodtrycks medicin 7 dagar innan bf 

Svar på tråden BF september 2015!