• Svar på tråden BF september 2015!
  • lördagsgodis

Trist eriwag:(

Jag ska vara v.6+4-5 då. Det jag tycker är jobbigast om något gått fel är att min kropp isf har lurat mig så grovt, men man läser ju att många har kvar sina symptom långt efter ett mf, ma...

• bjoorkk

Jag plussade idag på tre olika test, är i vecka 4+0(vecka 5) och beräknad 18 september :)

• snusmumriken
    isabelless skrev 2015-01-09 16:27:43 följande:

Jag går in i vecka 8 imorgon och vi ska till barnmorskan för första besöket till veckan!

Jag är så fruktansvärt trött och orkeslös, idag har jag orkat byta till vårgardiner i tre fönster och kört igång en maskin tvätt.. Men mycket mer än så har jag inte energi till! Hela veckan har jag bara legat i soffan..

Mår illa hela tiden och kan inte äta tillagad/varm mat. Kör med juicer av olika slag, yoghurt, äpplen, gurka och mackor!! Tufft men det är naturligtvis värt det. Hur mår ni?

Jag mår som du, riktigt dåligt och är väldigt trött. Känner att tålamodet tryter med barnen när de krånglar med precis allt och man är helt svimfärdig. Men går in i v. 8 snart och hoppas på att det lättar, illamåendet har varit bättre de sista dagarna :)
  • BabyJia
    eriwag skrev 2015-01-10 00:54:25 följande:

Missfall. Är så ledsen. Inte börjat blöda. Men läkaren kollade mig med vul. Och han konstaterade att mensen kommer komma.

Nej vad tråkigt. Usch:(
  • BabyJia
    tjoppan skrev 2015-01-09 20:31:56 följande:
    Tråkigt att de inte såg nån ökning :(
    Kan tänka mig att de är galet jobbigt med den oron man får av dessa besked.
    Hoppas verkligen att allt går bra för dig.
    Tänker på dig och håller tummarna att allt går bra.
    Håll oss gärna uppdaterade, och du får mer än gärna hänga kvar här och ventilera allt! Vi är väl alla här för att stötta å prata om de vi går igenom.
    Styrkekram!
    Tack så mycket:)

Just nu är jag bara frustrerad. Vill ha detta överstökat och att denna mycket troliga felaktiga graviditet är överstökad så vi kan kan börja om.

Kan inte jobba heller, för jag är så rädd att jag ska få så ont igen när jag anstränger mig:-/
  • eriwag

Vad är de som hänt med dig? Inte läst så noga? :/ själv va jag på gynakuten i natt och dom konstaterade att jag hade missfall på g. Väntar på att börja blöda :(

BabyJia skrev 2015-01-10 10:25:53 följande:

Tack så mycket:)

Just nu är jag bara frustrerad. Vill ha detta överstökat och att denna mycket troliga felaktiga graviditet är överstökad så vi kan kan börja om.

Kan inte jobba heller, för jag är så rädd att jag ska få så ont igen när jag anstränger mig:-/

• BabyJia
    eriwag skrev 2015-01-10 10:33:43 följande:

Vad är de som hänt med dig? Inte läst så noga? :/ själv va jag på gynakuten i natt och dom konstaterade att jag hade missfall på g. Väntar på att börja blöda :(

Jag har troligt utomkvedshavandeskap:( Vart två ggr på sjukhuset och gjort undersökningar och tester. Igår ringde gyndoktorn att vi kan inte släppa tanken på utomkved...först trodde hon ev missfall. Ska dit nästa vecka igen och det blir väl troligtvis ingrepp.

Så less på denna väntan:(
Svar på tråden BF september 2015!