• Svar på tråden BF september 2015!
  • lizanilander

Är det bara jag som inte känner av speciellt mycket symtom? Känner snarare nästan ingen hunger alls, är inte sugen på nåt speciellt (var jag iofs inte med sonen heller), lite tröttare än innan men det känns som att man alltid är trött nuförtiden, haha :P

• NattaLind
    lizanilander skrev 2015-01-10 18:33:44 följande:

Är det bara jag som inte känner av speciellt mycket symtom? Känner snarare nästan ingen hunger alls, är inte sugen på nåt speciellt (var jag iofs inte med sonen heller), lite tröttare än innan men det känns som att man alltid är trött nuförtiden, haha :P

Samma här :) Inte suget på något alls, lite tröttare. Ömma bröst, men annars ingenting! :P
  • igelkotten01

Hej..

Hoppas att jag kan hoppa in här med er. Är väldigt oplanerat gravid med barn nr 2 och har en son som är född i december 2013. Om någon skulle veta vem jag är så vill jag INTE att detta kommer ut på något sätt än.

Jag är 27 år och lever ihop med barnens pappa. BF är beräknat till 31/8 eller 1/9 om allt går som det ska.

• Cessely
    lizanilander skrev 2015-01-10 18:33:44 följande:

Samma här. Men är i vecka 5 idag. Så antar de kommer mer symtom sen? Har lite ömma bröst lite större och molvärk hela tiden. Önskar brösten kunde bli ännu större;) hii!
  • igelkotten01

Jag är trött och illamående, speciellt när jag åker buss eller tåg.

Är inte heller sugen på något speciellt.. Med sonen Hade jag sug på spagetti och köttfärssås och senare sushi. Vi får se om det kommer nåt liknande sen eller om den här graviditeten blir annorlunda.

• idorina

Hej! Hoppar gärna in här :) Plussade för 1 vecka sedan med första barnet. Väldigt oplanerat. Är beräknad till 12 september och är idag i vecka 5+0 :) inga symtom alls än sålänge, förutom molvärk nån gång då o då. Eventuellt att ett litet illamående poppar upp ibland vid hunger.

Jag är 25 år och min sambo är snart 28, har en hund på 2 år också, är riktigt nervös hur han ska reagera!

• lördagsgodis
    idorina skrev 2015-01-10 22:21:15 följande:

Hej! Hoppar gärna in här :) Plussade för 1 vecka sedan med första barnet. Väldigt oplanerat. Är beräknad till 12 september och är idag i vecka 5+0 :) inga symtom alls än sålänge, förutom molvärk nån gång då o då. Eventuellt att ett litet illamående poppar upp ibland vid hunger.

Jag är 25 år och min sambo är snart 28, har en hund på 2 år också, är riktigt nervös hur han ska reagera!

Hundar är smarta, den kommer känna av att du är gravid och vet sen att en valp kommit in i flocken som man får ha extra tålamod med:)
  • kvinna86
    Hej, hoppar in här med.

Plussade i tisdags efter att gått över BIM 3-4 dagar. Känns mest overkligt men jätteroligt och spännande. Jag och min man gifte oss i somras och bestämde oss då för att sluta skydda oss. Är nu i vecka 6 (5+2) och har beräknat BF 10/9. Vi bor i Stockholm och väntar vårt första barn.

Känner så mycket symtom redan såsom ömma bröst, trötthet, halsbränna, illamående, värk i magen mm. Men fungerar bra i vardagen än så länge iaf!

Roligt att följa er andra också =)
  • eriwag

Jadu de undrar jag oxå varför jag inte fick?! De skulle sköta sig själv sa dom! Men detta ger mig ångest!

MissJP skrev 2015-01-10 11:20:02 följande:

Förlåt om jag lägger mig i. Men det är oftast låga siffror vid utomkved. Det är dock höjningen mellan två provtagningar som visar om det är utomkved eller en vanlig graviditet. Hcg ökar inte tillräckligt vid ett utomkved.

En fråga till dig. Varför fick du inte tabletter som startar utdrivningen?

• Madicken01
    kvinna86 skrev 2015-01-10 23:31:39 följande:

Hej, hoppar in här med.Plussade i tisdags efter att gått över BIM 3-4 dagar. Känns mest overkligt men jätteroligt och spännande. Jag och min man gifte oss i somras och bestämde oss då för att sluta skydda oss. Är nu i vecka 6 (5+2) och har beräknat BF 10/9. Vi bor i Stockholm och väntar vårt första barn.Känner så mycket symtom redan såsom ömma bröst, trötthet, halsbränna, illamående, värk i magen mm. Men fungerar bra i vardagen än så länge iaf!Roligt att följa er andra också =)

Grattis :) och välkommen! Skönt med symtom så länge de inte tar överhand :)
Svar på tråden BF september 2015!