• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • Trollnilla

emmamaria:
    yes, min lilla älskar glass.
    Jag har ju barn som e större oxå och när dom va små så va det inte så noga med sånt och det sitter i fortfarande.
    Jag e inte heller livrädd för att ge henne lite mat med salt i,
    hon älskar våran vanliga mat.

• Helen H 79

Jonathan älskar oxå glass.. Har alltid sagt att mina barn ska minnsann inte äta sött för tidigt..hmmm...
    Jonathan har fått smaka det mesta och han är en riktig gottegris som sin mamma ..(dock inga mängder såklart!)

• Trollnilla

Det har nog inte så stor betydelse om dom får smaka lite godis eller glass, bara det inte e några mängder och för ofta.
    Men har däremot hört att man ska inte ge barnen sött för sent på dagen då det kan göra dom lite prilliga och då får dom svårt att sova bra på natten.

• bea85

loke får glass när det e något specielt typ kalas å det älskar han.
    dock händer det att leo gerhsn av sitt lördags godis så han e ju en gote gris. leo ser det som själv klart att loke oxå ska ha
    han f¨r dock de leo inte gillar haha

• Trollnilla

Elvira har varit lite off i helgen, sovit lite konstigt, vill inte äta osv.
    Var och bytte på henne och passade på att tempa henne för jag tyckte hon kändes lite varm, och mycket riktigt, 38,0.
    Får väl kolla öronen imorgon igen, stackars oss om det är öinf igen.
    Det blir ju fjärde gången i såna fall.
    Och jag som e ensam med barnen denna veckan...

• Jessi74

Isabella har ätit glass vid ett par tillfällen och då är det inte särskilt mycket (fast en gång var det en halv kula vaniljglass). Hon tycker det är jättegott! Annars har hon inte fått smaka på godis, kakor eller nåt sånt. Men jag antar att mammas svaga punkt glass också blir svaga punkten att hindra Isabella från nåt så gott...

• Linnet76

Vi hade så mycket idéer innan vi fick barn huruvida de skulle äta socker etc, men Sonia har redan smakat glass, tårta och bulle. Ha ha, allt gick så klart ner! Men det blir ju inte så ofta. Varken jag eller min man äter godis eller dricker läsk/saft och lite glass och en bulle då och då tror jag hon överlever.

• alarik82

nån som vet vad för sorts ute kläder man kan köpa till nån som kryper, när dom kryper i vanliga kläder blir dom ju så blöta. å inte allt för dyrt heller

Svar på tråden Junibebisar del 3