Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
NsMamma: Välkommen, våra barn e födda på samma dag
![]()
Ja dagis frågan e svår, själv tog jag det som var allra närmast som första val, men jag har hört att det är ett bra dagis, hoppas han får plats där!![]()
Appropå nr två, vi jobbar på nr 2.. men tror det kommer ta ett tag innan jag blir gravid, har kört oskyddat 4 månader nu, å inge barn :P men det gör inget, det kommer när det kommer
![]()
Gissa vart jag hittade min vilda son idag??? PÅ soffan!
Hur katten kom han upp där....vad dem kan när man inte är i närheten.
Så nu blir det slut på att lämna honom i rummet själv. Försökte lära honom hur man kommer ner oxå....men det var inte lika kul. E juh bara att slänga sig ner tydligen.
Busunge!!!
THAN..
Vad spännande
Håller tummarna på att det blir ett plus snart!!!
Felixmor..
Då är friden slut då!
Jonathan försöker och vill klättra upp i soffan men kan inte riktigt än!
Jo friden verkar vara slut i detta huset.
Igår ställde han sig upp i matstolen medans jag värmde hans middag.
Jag som tyckt han varit vild innan....nu det börjar tror jag
TAHN: Lycka till med bebis nr 2!!!
Själv väntar vi tills efter sommaren....ska njuta av grillkvällar och kalla cider först
glömde visst ett x i ditt namn Felixxmor
Helen H 79 : Ingen fara. Jag överlever!!!
Vad ni skriver...
Här har vi varit och hälsat på min syrra i hennes nya hus idag. Widar är lite snorig och hängig, så det blev en sväng till VC först för att utesluta öroninflammation osv, men ingen fara så
Bebis nr 2?
, tja, den kommer förmodligen i september... (BF 14/9)
Hallå på er alla.
Min Elvira e född 19 juni.
När får ni era busar isäng på kvällarna och sover dom bra på nätterna?
Vi har ett litet kaos hos oss nästan varje natt nuförtiden.
"Min" Elvira... Jo hon har en pappa också e klart...
Här e inga problem me sömnen, visst de e fortfarande mat på natten oftast men han börjar mer o mer sova över de oxå. o ofta kanske de hade räkt me o ge nappen, men så vill vi att han skasova längre på morgonen oxå.
Har även börjat lägga anton mellan 20.30-21.00 han e nöjd så länge o då tycker inte ja de gör ngt. Känner även de inför sommaren att han får gärna va vaken lite längre om man ska iväg på ngt oxå.
Inatt sov ha mellan halv 9- 7.40 fick visserligen mat vid 5 men ja va så nöjd i morse. Det som stör min nattsömn mer nu e de förbaskade fåglarna som börjar kvittra kl 5 på morgonen, så ja får sova med öronproppar då annars somnar inte ja om=)
Skoj att de e så många som vill försöka skaffa ett barn till, själv tycker ja de känns alldeles för tidigt. Får lugna oss ett par år här iaf.
Fick veta idag att en kompis till mig ska få en liten till vintern, får nöja mig o gosa med den=)