Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Nu har vi inhandlat cykelhjälm åt Oliver...köpte en atlas...tror jag den hette...grönt spänne iaf!
Nu ska vi bara köpa en cykelstol också....vad har ni fö några?? Är viloläge en bra sak? Verkar knöligt att sova i cykeln....
Hej på er!
Lillan sover,
pappan sover,
18 åringen sover,
lillgrabben e hos mormor
och 16 åringen e ute
så nu e de bara jag.
Lungt och skönt.
Men jag tror att det är natten för mej nu med
så god natt alla vänner...
blir nog å ta ett varv på willys då å se om man hittar nå bra mat
troll77- Reuben suger på tummen ibland. Han började helt nyligen, han har inte haft nånting tidigare, varken napp, snuttefilt eller tumme.
Vi tänkte köpa en sån där cykelsits med sovläge. Reuben sover gärna när vi är ute med vagnen eller åker bil eller överhuvudtaget förflyttar oss så vi tycker att det verkar bäst med sovläge på cykelsitsen också.
Nu när era barn har börjat gå så har Noah börjat krypa. Några få steg.
Det negativa med att lära sig krypa så sent är att han kan så mycket annat. Så han försöker gå-krypa och så börjar han vinka mitt i krypningen etc. Det krockar liksom med det han tidigare lärt sig. ![]()
Bonanza- känner igen det där när olika saker krockar. Speciellt när lillgubben blir uppspelt och vild brukar han försöka allt han kan samtidigt (typ skaka på huvudet, gå med gåvagnen och vinka) slutar vanligen med störtlandning med näsan före i golvet.
e eftermiddag ska vi ha grillpremiär=) ska ha hit ngr kompsiar oxå, ska bli såå gott=)
Börjar tycka att de e svårt me kläder igen. E så olika från da till da nu o beroende på hur mycket de blåser. Sen läste ja i tidningen att på torsdag kunde de bli 20 grader här, va ska han ta ha på sig`? tycker de e svårt till mig me.
Hur länge måste man va noga me mössa? vet nån de?
Jag och Bengt-Ove är barnlediga hela helgen
Lämnade barnen till min storasyster igår och ska hämta dom i morgon eftermideg. Fattar ni vad lyxigt eller???
Igår blev det räkor, vin och senare på DVD:n med NORMAL volym på tv:n (så man hörde utan att lyssna öronen av sig), idag har vi skjutit lerduvor och sen ska vi åka på bio och efter det till ett par kompisar. I morgon blir det bara sova länge och ligga och dra sig på morgonen... Nån som blir avundsjuk?
Hehe, Erik ÄLSKAR att skaka på huvudet, det är hans nya grej liksom. Går inte så jättebra när man står upp...
JCA - Det låter som en skön avkoppling!!!
Ha en trevlig och mysig lördag!!!
Själv ska vi ha gäster här hemma.....3 små busungar.....har sin charm det med
Skaka på huvudet är största hobbyn här med.
Frågar man: Vill du ha mer mat...skakar på huvudet och tar en tugga till
Mmmmm njutdag, krattat ca 1/3 av tomten vilket tog 1/2 dan, annars bara myst i solen
Widar har lärt sig två nya ord kata (kratta) och kate (kotte) fast lika ofta som han säger det, ampa, klaka, osv.. så säger han kaka och ffa gaga om ALLT!!!