• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • Helen H 79

Jonathan har oxå napp..
    Han somnar ca 20.15 sedan kan han vakna några ggr och få nappen. Sedan mellan 4-6 på morgonen vill han ha välling och somnar sedan om och sover till 7-8 oftast.

• Manja
    Trillnilla:

Hon somnar sedan själv i sängen efter vällingen och tandborstningen det har hon gjort sen hon var 5 mån.
    Jag lever och andas bara för min älskade Alicia
  • alarik82

vart är de billigast å handla på willys eller coop. ska till sverige nästa helg nämligen å handla massa mat å så. kostar ju skjortan å handla på denhär skitön, en kasse ed typ lite mjölk, grönsaker å frukt går på 200kr.
    tänkte handla kött, grönsaker till alariks mat å lite annat

• Jessi74

Willys är billigt tycker jag. Billigare än ICA och Coop iaf.

• TAHN

Jag matar theo fortfarande två ggr per natt Skrikandes
    Skitjobbigt! bvc tanten sa att vi kunde sluta med det, men hon såg att theo var en såndär unge som bara skulle skrika å skrika i flera timmar, å jag måste sitta där hela tiden"!.. så hon sa att det är jättetufft att sluta! Så jag väntar tills killen har semester.

Theo somnar runt 7-8 å vaknar alltid 6-halv sjuGråter
    när det gäller sömnen på dagen så sover han 1-3h.

Theo är fortfarande jättejobbig å bara skriker pga tanden.. kommer det nånsin gå över?

Trollnilla: 3 öroninflammationer :( stackarn!!!

emmamaria: willys säger jag med!

• Jessi74

Isabella äter inte på natten, brukar vakna vid 3-4 och då får man stoppa in nappen så hon somnar om. Inatt sov hon faktiskt från 19.30-05.00 innan hon vaknade, det är hennes rekord!!! Hon brukar vilja ha välling vid 5.30 tiden på morgonen ibland och då får hon det, annars får inget förrän frukosten som brukar vara vid 7.30.

• Petre

THAN - hur kunde bvc-tanten SE att din kille skulle skrika och skrika i flera timmar?
    Hur som helst är det nog en bra idé att vänta på killens semester. Så gjorde vi när jag skulle sluta amma Vidar och det gick på ett par nätter.

• TAHN

Hon såg på honom att han var en envis liten kille... å sen har hon ju sett hans envishet.. å hört oss berätta!
    Kanske inte skulle ha skrivit se, men nått åt det hållet Skrattande

• Molina

Oj nu har jag tid att springa in här

Åhh vi har precis upptäckt att vi har en liten igelkottfamilj som bor på tomten hela familjen va ute nu på kvällen.

Är det bara min tjej som suger på tummen här?

Urk jag blir aldrig av med min ögoninflammation men nu börjar jag fundera på om det inte kan vara pollen iallafall för varken pappaF eller Moa har fått några som helst problem.
    Vi va ut idag och gungade med Moa och hon riktigt njöt och skrattade jätte roligt.

Ha en trevlig helg på er alla

• steffy

Nino sover 12 timmar i sträck ca 20.00-8.00 ibland vaknar han och vill sova med mig men de är bara mysigt än sålänge.. Sov gott

Svar på tråden Junibebisar del 3