Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
TAHN - a lie ska ha en liten ju. Annars är vi nog många som vill vara, men som väntar lite. I alla fall jag! ![]()
THAN - Nej, men jag längtar tills det är dags! Hade en sååå fantastik graviditet med Melker!
Om ett par år kanske!
Kanske att det blir en bäbis nästa höst..fler som är i de tankarna kanske??
har svårt o förstå att vissa börjar tänka i bebis banor igen... Ja tycker fortfarande att vi har så fullt upp me anton, o vill ha mer till själv me han. Känns ju fortfarande som de va igår jag överhuvudtaget fick reda på att jag va gravid
visst har pratat på de men tidigast att den isf kommer våren -08
Vi tänkte nog börja försöka om en två-tre månader. När Noah är ett år. Längtar. Trots mardrömsgraviditet + förlossning. Man glömmer.
Aha var roligt för henne 
Själv kör vi oskyddat men inte "planerat" utan blir det så blir det, ett syskon till Theo vill vi ju ha
Å jag hade oxå en underbar graviditet
jag skulle villa ha barn passligt när alarik blir 2-2½ å jag vill gärna ha ett sommar barn så de blir passligt å börja öva lite efter sommaren. tycker så synd om dom som är födda i december
Vi vill att det ska vara tre år mellan barnen, minst. Vill precis som majflickan att man ska få så mycket tid som möjligt med första barnet. Så att han honner bli en egen individ innan syskonet kommer! Så tänker vi i alla fall...
Bonzana
visst är det konstigt att man glömmer?? Illamående, viktuppgång, förlossning och nattamning..men de är ju såklart värda det!!
emmamaria
Vi tänker nog "försöka" samtidigt..vill inte heller ha barn i december men man vet ju inte hur fort man blir gravid nästa gång!!
ja de är ju de oxå, vet ju aldrig om de biter på på engång.
sen fundrar ja på dehär med skydd å grejer, tänkte ta spiral men tycker de är onödigt om vi endå vill skaffa barn inom ganska nära framtid... så man får väl gå å köpa kådisar..