• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • Lady Namárië
    Hehe, appropå att äta olämpliga saker så lämnade kom jag tillbaka från toaletten hemma hos mina föräldrar i lördags och hittade Cas alldeles gul i ansiktet och lyckligt tuggande på något.
    "Jag köpte ostkroka, för du sade ju att han tyckte om sådana!" meddelade mamma glädjestrålande.
    *suck* Majskrokar, mamma, inte ostkrokar...
    Yeah, I could do that, but I'm paralyzed with not caring very much.
  • Bonanza
    Lady Namárië - oj! Ha ha vad fel det kan bli.
    Bättre att vara hatad för den man är, än älskad för någon man inte är
  • alarik82

vi har en förstoring på väggen, å varje gång alarik ser den så vinkar han...

• kajsa835

är ni i betaverisionen nu, eller kvar i gamla?
    jag va i gamla, men märkte ni skrev konstiga rader på slutet, citaten allså. så nu är jag i beta, där såg det bättre ut!

har inte vart här sen igår förmiddas och fick läsa in ca åtta sidor!
    såg ni prata syskon, vi tänker nog också börja till hösten igen, så nästa sommar kanske junibebis2007 listan blir samma folk som här!...

• Helen H 79

Äter era små på natten?? ser att majflickans lille gör det..Jonathan äter en gång:150..kanske han egentligen skulle klara sig utan?!?..

• majflickan
    helen
    anton åt inte tidigare på natten men började igen runt jul o åt 2 gånger sen fick vi ner de till 1 men då hade vi han mestadels i vår säng is tför sin egen o de ville vi inte heller. Ska till bvc sen får se om ja kan ngr tips annars så får vi väl försöka o få bort natten målen på eget sätt
  • My sunshine

våran lilla tös har inte ätit på nätterna på flera månader hon slutade helt självmant o så sover hon hela natten från ca21.00 - 8-10 på morgonen det e faktiskt ganska skönt att slippa vakna på nätterna o börja göra välling

• kajsa835

malkolm äter minst två gånger på natten, ammar allså. fast det brukar va tidigast vid fyra fem, och sen vid sju, så det är ju mer på morronen...

• TAHN

Theo äter minst två ggr per natt.. å har alltid gjort det utom tre dagar....
    Önskar det kunde ta slut nån gång!!

Svar på tråden Junibebisar del 3