Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Emmamaria - Vi gör likadant! "orkar" heller inte riktigt skaffa nåt preventivmedel... Gillar inte p-piller... Så kådisar blev det! Precis som innan!
Jag äter minipiller..de har funkat ganska bra, endel blödningar och vissa deppardagar (men det kanske man hade haft ändå)..men jag krånglar inte med att byta nu när jag snart ska sluta och "återställa" kroppen några månader innan det är dags igen..
ppiller blir man ju så tjock av, jag iallafall...sen bara tanken på hur ont de ska göra å sätta in en spiral. bläää,tycker inte om när dom är i apparaten å gräver
emmamaria - Jag håller med dig!
spiral skrämmer mig lite med..men det kanske är det bästa efter nästa barn då det i alla fall blir några år till nr. 3 om det ens blir en nr 3..
THAN: ok tack måste åka o kika där
brasset: jo vi sitter ju oxå nästan hela tiden med henne men hon har blivit så snabb tittar man bort bara en sekund så e hon nånstans o klättrer tackar gud för att vi i´nte har nå trappor i huset
My little sunshine - Jag förstår precis hur du menar!
Melker sa nyss: mama mama pappa pappa! Så himla sööööt!
Ingen bebisverksta här. OM det blir ett till barn får det vänta, kanske så det blir runt tre år mellan dom. Men jag tycker det känns som om varenda kotte har två år eller mindre mellan sina, är det bara inbillning eller?
Jag ska säga att som jag känner nu så är verkstaden stängd för all framtid. Jag vill inte vara med om en förlossning igen och den här tiden efter åt och hur jag mår så tvivlar jag ens på att vårat förhållande klarar ett barn till.
Jag har hormonspiral. Det funkar jättebra känns det som. Svårt att veta egentligen hur man hademått utan den, men jag tror det känns bra. På mig kändes det inte när dom satte in den. Visst kände jag att dom var där, men det gjorde verkligen inte ont, det var inte ens i närheten av en obehagskänsla ens engång. Fast jag har ju hört att det kan göra ont så jag hade väl tur antar jag.
Missy: Det har nog mycket att göra med sörsäkringskassans regler om föräldrapenningen och syskon. Om man får andra barnet innan första fyller 2½ så får man ju räkna på samma sgi som man hade till första barnet.