Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
My little sunshine - Melker började ställa sig upp för kansek nån månad sen! Efter det är det ingen rast och ingen ro!
Felixmor - jag förstår som så att leverpastejen i sig är det ingen fara med, men i vissa sorters leverpastej finns det nitrat eller något annat dåligt ämne, och det ska man se upp med. Men kolla med någon om du är orolig.
Felix står med stöd, går runt möblerna. Har börjat släppa taget, så han står någon sekund själv. Trillar ganska snabbt.
Brasset: samma här e rädd att hon börjar gå snart när hon e så liten än för ibland släpper hon taget helt o hållet när hon står o tar ett eller två "steg o ramlar ihop
så inge rast o ro här heller
...o så har hon så bråttom med allt så hon gör illa sig hela tiden
har funderat på att köpa en sån där hjälm åt hen´ne men vet inte vars såna finns att köpa
Bonanza - Ska ringa BVC i morgon, höra om har hört något om det.
Theo står med stöd å reser sig mot allt, han klättrar på allt oxå, han har lärt sig gå längst möbler trots att det går sakta...
Lära gå vagnen är en favorit oxå..
Fast det är lite jobbigt, han ska klättra å ställa sig mot allt, spelar ingen roll vad det e, han ställer sig mot ens ben när man tex lagar mat... Fast det är kul när det rör sig
Blir era små mätta på en 8 månaders burk?????
Theo äter en burk sen spottar han ut sista tuggan eller skapar kvällnignar så han nästan spyr, men ändå ska han ha välling efteråt (110) Eftersom han skapar kvällningar å spottar ut maten så kan jag ju inte ge han mer mat.. så jag måste ge honom välling, han e inte störtförtjust i välling men det går.
Konstigt han äter så mycket men går ändå inte upp så mycket i vikt!
my littel sunshine: Jag har sett att babyproffsen har hjälmar
Förresten en fråga till! E det nån som e gravid igen??
My little sunshine - Ja, man måste vara där hela tiden och passa så att de inte åker i golvet. Jag funderade på hjälm också, men jag skippar det och sitter med honom hela tiden istället, i alla fall när han håller på att klättra och gå runt möblerna.
Dessutom har han börjat klättra i vår trapp! Livsfarligt!
TAHN nej. men skulle gärna vilja vara.. funderar på å sätta igång bebisversktan igen efter sommaren