• JCA

Junibebisar del 3

Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.

Välkomna att prata massor!!!

• Svar på tråden Junibebisar del 3
  • TAHN

Jag vill inget annat än att vara med Theo 24h/dygn!!
    Men det är så himla skönt ibland när morfar tar honom så man får vara för sig själv ett par timmar, killen jobbar skift å sover ganska mycket (han behöver det) och jag är med theo hela tiden överallt!
    När pappa ringer å frågar om han kan ta Theo så blir jag så himla glad, men samtidigt kan jag få dåligt samvete å känna skuld!

Men dom där timmarna jag får för mig själv är guld värda, vet inte vad jag skulle ta mig till annars!

Jag tänkte sätta in Theo på dagis i januari 07 oxå, tycker det känns som en lagom ålder. Men mammadagarna kommer nog inte räcka... måste kika lite på det där!

Ialla fall: Hur är det med er denna tisdagskväll?

• Petre

Jag har precis ändrat till att bara ta ut två garantidagar i veckan, utifall vi inte skulle få någon dagisplats till hösten. Efter ettårsdagen måste man ju ta ut minst 5 dagar/vecka för att behålla SGIn så det är ju bara ett par månader kvar att spara på. Men det blir ju INGA pengar! Jobbigt...

• Bonanza

Jag är sjukt sugen på något gott, men dels bantar jag och dels har vi inget hemma, så jag får nöja mig med Fun Light. Trist!

/ Bonanza
  • Petre

Hm.. Jag har massor med gott hemma :P Glass, muffins, choklad och Pringles. Har köpt upp ett litet förråd eftersom jag är ensam hemma ikväll. Då brukar jag frossa lite

• Bonanza

Petre - kan du skicka hit lite glass och choklad tack? Min saft är lite trist faktiskt!

/ Bonanza
  • Petre

Japp, här kommer det - texas pecanglass och Lindtchoklad. Mums!!

Ska hugga in själv när jag är säker på att båda barnen sover ordentligt.

• Bonanza

Petre - ha! Det var ju äcklig glass och äcklig choklad. Vilket tur, nu är jag inte sugen längre!

/ Bonanza
  • Petre

Ärä sant! Min favoriter just nu! Äckliga??? Jag fattar noll....

• bea85

CamillaJ loke kommer börja efter somaren oxå vi har inte råd att killen e hemma så länge men lite ska han va. + det e bra att ha lite extra dagar kring jul och till sommaren hehe.

hur mycket äter era kidz nu? alltså hur ofta och hur mycket
    loke äter jätte bra e så glad.

Svar på tråden Junibebisar del 3