Junibebisar del 3
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Ja, då finns vi här, alla som har fått bebisar i juni 2005.
Välkomna att prata massor!!!
Jag vill inget annat än att vara med Theo 24h/dygn!!
Men det är så himla skönt ibland när morfar tar honom så man får vara för sig själv ett par timmar, killen jobbar skift å sover ganska mycket (han behöver det) och jag är med theo hela tiden överallt!
När pappa ringer å frågar om han kan ta Theo så blir jag så himla glad, men samtidigt kan jag få dåligt samvete å känna skuld!
Men dom där timmarna jag får för mig själv är guld värda, vet inte vad jag skulle ta mig till annars!
Jag tänkte sätta in Theo på dagis i januari 07 oxå, tycker det känns som en lagom ålder. Men mammadagarna kommer nog inte räcka... måste kika lite på det där!
Ialla fall: Hur är det med er denna tisdagskväll?
Jag har precis ändrat till att bara ta ut två garantidagar i veckan, utifall vi inte skulle få någon dagisplats till hösten. Efter ettårsdagen måste man ju ta ut minst 5 dagar/vecka för att behålla SGIn så det är ju bara ett par månader kvar att spara på. Men det blir ju INGA pengar! Jobbigt...
Jag är sjukt sugen på något gott, men dels bantar jag och dels har vi inget hemma, så jag får nöja mig med Fun Light. Trist!
Hm.. Jag har massor med gott hemma :P Glass, muffins, choklad och Pringles. Har köpt upp ett litet förråd eftersom jag är ensam hemma ikväll. Då brukar jag frossa lite
Petre - kan du skicka hit lite glass och choklad tack? Min saft är lite trist faktiskt!
Japp, här kommer det - texas pecanglass och Lindtchoklad. Mums!!
Ska hugga in själv när jag är säker på att båda barnen sover ordentligt.
Petre - ha! Det var ju äcklig glass och äcklig choklad. Vilket tur, nu är jag inte sugen längre! ![]()
Ärä sant! Min favoriter just nu! Äckliga??? Jag fattar noll....
CamillaJ loke kommer börja efter somaren oxå vi har inte råd att killen e hemma så länge men lite ska han va. + det e bra att ha lite extra dagar kring jul och till sommaren hehe.
hur mycket äter era kidz nu? alltså hur ofta och hur mycket
loke äter jätte bra e så glad.
när började ni sänka ner botten i spjälsängen?