Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :)
Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år.
Nu är mensen slut o framtiden ser lite ljusare ut..
men pendlar fortfarande mellan "oj vad skönt med stora barn som reder sig själva" till "åh bebis amma mammaledighet snosegos"
:) har alltid varit velig av mig men för mig börjar hoppet dö ut en smula.. vill heller inte att barnen blir för stora innan trean kommer. De blir 6 o 8 år.
Har lämnat blidprov o mannen har lämnat sperma så får se när vi blir kallade vad domen blir.. är det negativt så tänker vi inte ta ivf iallafall. Kanske provar några månader med hormoner..
Tjejer, är detta ett positivt ÄL-test? Så lustigt, då jag började idag och förväntade mig inte ett positivt förns den 28/29..
Nej teststrecket ska vara lika starkt eller starkare för att vara positivt :)
Tjejer, är detta ett positivt ÄL-test? Så lustigt, då jag började idag och förväntade mig inte ett positivt förns den 28/29..
Okej, det är mer jämnstarkt irl. Men läser man på www.testlagret.se/hur-veta-dag-stegring så behöver det nödvändigtvis inte vara precis lika starkt :)
Tack för svaren :) då kissar jag vidare på stickorna. Jag har alltid använt mig av clearblue digital, men blev för snål nu på femte försöket så beställde dessa. Är inte riktigt hemma på dem än hehe
Igår satte mensen igång rejält så får nog räkna igår som dag 1. Unnade mig lite god choklad och en romantisk-dramafilm igårkväll när sambon var ute.
Igår satte mensen igång rejält så får nog räkna igår som dag 1. Unnade mig lite god choklad och en romantisk-dramafilm igårkväll när sambon var ute.
Jag får förresten UL på torsdag CD10 för att kolla äggen, sen även spruta för att ägglossa när de är mogna...livrädd det inte ska se bra ut, men måste veta än att testa månad ut och månad in och så kanske det inte ens mognar några vettiga ägg...