• kakanssmulor

Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)

Tänkte om det var fler som planerade sitt tredje barn och vi kunde följas åt med tankar och funderingar :) 
    Vi har två barn sen tidigare en på sex år ( fyller sju i år) och en på fyra år. 

• Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)
  • Nykär15
    LeiaBus2010 skrev 2017-01-24 11:23:52 följande:

Bim -3!

Har inte varit inne på ett tag nu. Jag hade ju rosa flytningar i december. Nej gravtest på nyårsafton. Sedan dess har det lugnat sig med alla symtom. Tills för några dagar sedan då jag höll på att spy.

Idag gör det ont i ligament varje gång jag reser mig.

Kommer inte att testa den här månaden förens efter bim.

Hur går det för er alla?

Själv har jag fått nytt jobb!!! Ska bli skönt att slipa kvällar och helger som jag gör nu.

Är undersköterska men har fått jobb som barnskötare

Kul se dig igen! 

Men har du fått nån mens emellan, förstår inte riktigt hur du menar! Håller tummarna för att det är en graviditet nu !

• LeiaBus2010
    Nykär15 skrev 2017-01-24 12:35:54 följande:

Kul se dig igen! 

Men har du fått nån mens emellan, förstår inte riktigt hur du menar! Håller tummarna för att det är en graviditet nu !

Hade en konstig blödning som kom på nyårsafton.

I 2 dagar var det brun/rosa.

Tredje dagen inget och 4e dagen en minimal orange plutt.

Har bim idag. Ingen mens i sikte. Och har inte testat mig sen i början av Jan och då var det neg. Så jag väntar. ..på lm mensen dyker upp eller ej.

Vi sexade under äl nu i Jan också
    Leia 2010-09-19 Minnah 2012-10-03
  • FrökenNypon

Vakna inatt och mådde illa. Blev glad en stund å hoppades på grav.. men det visade sig snart bara va magsjuka..!! :/ hua

Knasig man är...

• Nykär15
    LeiaBus2010 skrev 2017-01-27 11:22:24 följande:

Hade en konstig blödning som kom på nyårsafton.

I 2 dagar var det brun/rosa.

Tredje dagen inget och 4e dagen en minimal orange plutt.

Har bim idag. Ingen mens i sikte. Och har inte testat mig sen i början av Jan och då var det neg. Så jag väntar. ..på lm mensen dyker upp eller ej.

Vi sexade under äl nu i Jan också

Hur har det gått?
  • Nykär15
    FrökenNypon skrev 2017-01-29 13:52:13 följande:

Vakna inatt och mådde illa. Blev glad en stund å hoppades på grav.. men det visade sig snart bara va magsjuka..!! :/ hua

Knasig man är...

Blä för magsjuka...förstår att du hoppades! När har du BIM?
  • FrökenNypon

Bim 7/2 så det är långt kvar men man hinner ju tänka mkt knas på kort tid.. har dock inte haft några sådana grav symptom med de andra barnen så det är bara knaserier :)

När har ni andra bim ?

Jag är inte sugen på att grav testa längre utan väntar på mensen.. den brukar va punktlig på 25-26 dagen...:(

• HoppasPåEnTill

BIM ca 3/2 och jag har börjat hoppas så otroligt mycket. Vill inte hoppas för det gör såbhimlacont när mensen kommer, men den här gånger bara går det inte.

I natt drömde jag till och med att jag tog ett gravtest som visade gravid v7-14 :)

• Orkide
    FrökenNypon skrev 2017-01-29 13:52:13 följande:

Knasig man är...

Ånej vilken osis
  • Nykär15
    Orkide skrev 2017-01-30 08:34:12 följande:

Jag är på CD 11 och på väg till gyn för att kolla äggblåsor.

Härligt! Håller tummarna för att de ser fina ut, uppdatera oss sen!

Jag är på ÄL+2  och eftersom jag har tagit Ovitrelle så får jag ha koll på att hcg går ur kroppen, tog ett test i morse för att se hur starkt utslag den ger och så tar jag igen till helgen så jag ser att det går neråt. BIM 11/2

Svar på tråden Nån mer som planerar nr tre och vill följas åt :)