• Anonym (Anonym)

Anklagad sv soc

Soc anklagade mig för att vara alkoholist som dränkte mina sorger , och att pappan till Barnet va den stabila ? Men jag har ju inte ens druckit eller dricker eller något vad håller dom på med får dom lov att höra sådana allvarliga anklagelser utan fakta ?

• Svar på tråden Anklagad sv soc
  • Anonym (Lugn)
    Anonym (krutgumma) skrev 2015-01-18 11:10:16 följande:

De här måste jag bara följa. Du resonerar och skriver som mina bonusbarns mamma...

Ts skriver och resonerar som att hon vore påverkad nu. En del inlägg är totalt obegripliga. :-/
  • Anonym (Soc.)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-01-18 11:31:35 följande:

Utseendet har väl inget med hur man dricker en fattig människa ser unken ut tex utan va alkoholbrukare alls , och mitt är om året vissa pr ingenting alls men varför ska inte jag kunna ha roligt och trevligt i tillvaron i bland jag kan hantera det viss skillnad .

Hon frågade "hur det ser ut" ditt alkoholbruk alltså, inte hur utseendet ser ut...
  • Anonym (Lugn)
    Anonym (Soc.) skrev 2015-01-18 12:04:34 följande:

Hon frågade "hur det ser ut" ditt alkoholbruk alltså, inte hur utseendet ser ut...

Som sagt. Ts verkar inte riktigt "med" på något vis. Jag blev väldigt förvånad över det inlägget. Hur kan man missförstå?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Soc.) skrev 2015-01-18 12:04:34 följande:

Varför nämner hon utseende då ?
  • Anonym (soc sekr)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-01-18 12:19:04 följande:
    Det gjorde jag inte....
  • Anonym (anonym 2)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-01-18 12:19:04 följande:
    Hur det ser ut avses alkoholkonsumtionen stor skillnad att ta några glas vin till maten ett par gånger i veckan mot att dricka sig redlös några gånger i veckan.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (soc sekr) skrev 2015-01-18 12:24:43 följande:

Det gjorde jag inte....

Så bra (-:
  • Dr Mupp

Din text är osammanhängande.

Har du nån diagnos? Din tolkning av skriven tex får mig att fundera på autism eller utvecklingsstörning,  Även det faktum att du skriver väldigt osammanhängade får mig att fundera på just utvecklingsstörning. 

Har någon anmält till socialen att du dricker? 

Hur ofta dricker du och hur mycket? 

Hur gamla är dina barn och var är de när du dricker? 

Var finns pappan? 

Är du på behandlignshem eftersom du skriver om personal som dricker vin till lunchen på behandlignshemmet. Varför är du på behandlignshem? 

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Anonym (Anonym)
    Dr Mupp skrev 2015-01-18 12:44:08 följande:

Din text är osammanhängande.

Har du nån diagnos? Din tolkning av skriven tex får mig att fundera på autism eller utvecklingsstörning,  Även det faktum att du skriver väldigt osammanhängade får mig att fundera på just utvecklingsstörning. 

Har någon anmält till socialen att du dricker? 

Hur ofta dricker du och hur mycket? 

Hur gamla är dina barn och var är de när du dricker? 

Var finns pappan? 

Är du på behandlignshem eftersom du skriver om personal som dricker vin till lunchen på behandlignshemmet. Varför är du på behandlignshem? 

nej men känner till det genom kontakter,,,,,,
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-01-18 12:48:38 följande:
    nej men känner till det genom kontakter,,,,,,
    Men det spelar ingen roll bara fått veta sen vet inte jag...(-:
Svar på tråden Anklagad sv soc