• Anonym (Anonym)

Anklagad sv soc

Soc anklagade mig för att vara alkoholist som dränkte mina sorger , och att pappan till Barnet va den stabila ? Men jag har ju inte ens druckit eller dricker eller något vad håller dom på med får dom lov att höra sådana allvarliga anklagelser utan fakta ?

• Svar på tråden Anklagad sv soc
  • Anonym (Anonym)

Någon mer dom varit falskt anklagad av soc ?

• Anonym (Lugn)

Gå och ta blodprov med cdt och peth så har du bevis att du inte dricker.

Ja jag har blivit anklagad för allt möjligt. Soctanter är ignoranta och helt galna.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Lugn) skrev 2015-01-18 09:30:06 följande:

Gå och ta blodprov med cdt och peth så har du bevis att du inte dricker.

Ja jag har blivit anklagad för allt möjligt. Soctanter är ignoranta och helt galna.

Ja sa. Jag , ingen alkis men det är väl inte förbjudet att dricka något i bland oavsett,de dricker för sjutton vin till lunchen själv på arbetet, och do

Ska fråga andra om alkoholismen?
  • Anonym (Soc.)

Anklagar de dig, eller informerar dig om vad som stått i en anmälan eller om vad någon sagt? Förvånansvärt många kan inte skilja på detta nämligen.

Som sagt, om du vill få ett snabbt klargörande omkring dina alkoholvanor kan du gå privat och lämna ett blodprov som visar hur din alkolholkonsumtion sett ut över tid. Kan det ju vara värt för att få slut på spekulationerna. Många tror att det endast finns prov som visar aktuell promillehalt.

• KillBill
    Anonym (Anonym) skrev 2015-01-18 09:39:25 följande:
    Ja sa. Jag , ingen alkis men det är väl inte förbjudet att dricka något i bland oavsett,de dricker för sjutton vin till lunchen själv på arbetet, och do

Ska fråga andra om alkoholismen?

Hur ska du ha det? i ditt 1:a inlägg skriver du att "jag har ju inte ens druckit eller dricker eller något" medan du i ditt 3:e inlägg skriver att "det är väl inte förbjudet att dricka något ibland".

Vilka dricker vin till lunchen?

• Anonym (Soc.)

Brukar ofta erbjuda ett cdt till människor som är uppbragta över att det kommit in en orosanmälan angående alkoholmissbruk. De flesta blir förvånade över att ett sånt prov finns, och de flesta tackar nej till provet fast att de varit så fökrossade över de falska anklagelserna. Istället för ett snabbt blodprov som utesluter överkonsumtion så man slipper inleda utredning så väljer man att tacka nej... Märkligt tycker jag..

• Anonym (?)
    Anonym (Soc.) skrev 2015-01-18 09:45:30 följande:

Brukar ofta erbjuda ett cdt till människor som är uppbragta över att det kommit in en orosanmälan angående alkoholmissbruk. De flesta blir förvånade över att ett sånt prov finns, och de flesta tackar nej till provet fast att de varit så fökrossade över de falska anklagelserna. Istället för ett snabbt blodprov som utesluter överkonsumtion så man slipper inleda utredning så väljer man att tacka nej... Märkligt tycker jag..

Vad är ett cdt-prov? Hur långt tillbaka i tiden kan man se alkoholkonsumtion? Är intresserad av svar då jag själv blivit anklagad av mitt ex.
  • Anonym (Anonym)
    KillBill skrev 2015-01-18 09:44:41 följande:

Hur ska du ha det? i ditt 1:a inlägg skriver du att "jag har ju inte ens druckit eller dricker eller något" medan du i ditt 3:e inlägg skriver att "det är väl inte förbjudet att dricka något ibland".

Vilka dricker vin till lunchen?

Väldigt sällan och små mängder . Men en 20 årig soc sekreterare som ska berömma är inte ok. Sitter flera sekreterare påbehandlibgshem ska dessafå lov att berömma.
  • Brumma
    Anonym (Anonym) skrev 2015-01-18 10:03:32 följande:

Väldigt sällan och små mängder . Men en 20 årig soc sekreterare som ska berömma är inte ok. Sitter flera sekreterare påbehandlibgshem ska dessafå lov att berömma.

Har du fått in en anmälan är de naturligtvis tvungna att starta en utredning och se om det ligger ngt i det. Gör det inte det så begår de tjänstefel. Oavsett om de är tjugo eller femtio..

Vem dricker vin till lunchen?

Det låter som om du kommer med anklagelser du inte har belägg för.... Och samtidigt blir du upprörd över att du blir utsatt för samma sak..

Menar du att du verkligen blev upprörd för att människan gjorde sitt jobb och ställde frågan till dig?
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (?) skrev 2015-01-18 09:55:42 följande:

Vad är ett cdt-prov? Hur långt tillbaka i tiden kan man se alkoholkonsumtion? Är intresserad av svar då jag själv blivit anklagad av mitt ex.

Hur fick du veta var anklagelserna kom i från eller var de fått uppgifterna i från ?
Svar på tråden Anklagad sv soc