• Anonym (Anonym)

Anklagad sv soc

Soc anklagade mig för att vara alkoholist som dränkte mina sorger , och att pappan till Barnet va den stabila ? Men jag har ju inte ens druckit eller dricker eller något vad håller dom på med får dom lov att höra sådana allvarliga anklagelser utan fakta ?

• Svar på tråden Anklagad sv soc
  • Anonym (Soc.)
    Anonym (Anonym) skrev 2015-01-18 12:19:04 följande:

Varför nämner hon utseende då ?

Det gjorde hon inte. Är det så att du inte har svenska som modersmål?
  • Dr Mupp
    Anonym (Anonym) skrev 2015-01-18 12:48:38 följande:
    nej men känner till det genom kontakter,,,,,,
    Du känner alltså nån som berättar att soc-personal sitter på behandlighem och dricker vin? 
    Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Anonym (soc sekr)
    Dr Mupp skrev 2015-01-18 12:59:38 följande:
    Du känner alltså nån som berättar att soc-personal sitter på behandlighem och dricker vin? 
    Och socialsekreterarna är dessutom bara 20 år....
  • Frallan124
    Anonym (Anonym) skrev 2015-01-18 10:03:32 följande:

Väldigt sällan och små mängder . Men en 20 årig soc sekreterare som ska berömma är inte ok. Sitter flera sekreterare påbehandlibgshem ska dessafå lov att berömma.

Det finns inga socialsekreterare som är 20 år gamla. Det krävs högskoleutbildning på 3,5-4 år för att arbeta som det. Socialtjänsten anklagar inte folk till höger och vänster på måfå....de utreder ansökningar om stöd och hjälp eller orosanmälningar angående barn. Jag antar att det i ditt fall handlar om någon form av anmälan som de antagligen delgivit dig innehållet i? Om du inte har några problem eller något att dölja så har du heller ingenting att oroa dig för då detta kommer att visa sig i deras (läs er utredning) Du är högst delaktig i den och kan i allra högsta grad påverka utfallet i utredningen genom ditt eget deltagande. Försök fokusera på barnen istället för agg mot dem så kommer det att gå bra. Lycka till!
  • Anonym (Anonym)
    Frallan124 skrev 2015-01-18 13:22:21 följande:
    Det finns inga socialsekreterare som är 20 år gamla. Det krävs högskoleutbildning på 3,5-4 år för att arbeta som det. Socialtjänsten anklagar inte folk till höger och vänster på måfå....de utreder ansökningar om stöd och hjälp eller orosanmälningar angående barn. Jag antar att det i ditt fall handlar om någon form av anmälan som de antagligen delgivit dig innehållet i? Om du inte har några problem eller något att dölja så har du heller ingenting att oroa dig för då detta kommer att visa sig i deras (läs er utredning) Du är högst delaktig i den och kan i allra högsta grad påverka utfallet i utredningen genom ditt eget deltagande. Försök fokusera på barnen istället för agg mot dem så kommer det att gå bra. Lycka till!
    runt 20 års åldern iaf det syns också jag är inte blind.
  • Anonym (Anonym)
    Dr Mupp skrev 2015-01-18 12:59:38 följande:
    ingamer kommentarer på det , vet inte om det är så som sagt bara hört det...
  • Anonym (Anonym)
    Frallan124 skrev 2015-01-18 13:22:21 följande:
    jo absolut inte mig några roblem men det förutsätter att dom har inga hundar begravna själv.
  • Anonym (....)

kvinna 34 är i farten igen.

• Anonym (Anonym)
    Anonym (....) skrev 2015-01-18 13:29:39 följande:

kvinna 34 är i farten igen.

så fort det frågas om ömma saker så är det kvinna 34 hur kommer det sig.(-:
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (anonym 2) skrev 2015-01-18 12:28:10 följande:
    Hur det ser ut avses alkoholkonsumtionen stor skillnad att ta några glas vin till maten ett par gånger i veckan mot att dricka sig redlös några gånger i veckan.
    jo men soc bestämmer inte vad folk ska dricka och ej med tanke på kontaktnätet ...
Svar på tråden Anklagad sv soc