• gomsan

BF sep-okt med första barnet

Skulle vara himla kul att komma i kontakt med andra som väntar sitt första barn. Jag är i vecka 5 och längtar otroligt mycket efter att bli mamma ?

• Svar på tråden BF sep-okt med första barnet
  • Shibby
    Lazmi skrev 2015-01-30 11:40:27 följande:
    Det gick bättre idag, det fanns en journalanteckning att jag visst pratat med dem igår så hon kunde inte förstå hur någon kunde sagt att jag inte gjort det :) Ska dit på måndag på koll. Så kanske jag kan lugna min oro lite. :)
    Vad skönt! 
    Det kanske bara var så att hon du pratade inte var där när du ringde tillbaka! Skrattande
  • Lazmi
    Shibby skrev 2015-01-30 12:38:22 följande:
    Vad skönt! 
    Det kanske bara var så att hon du pratade inte var där när du ringde tillbaka! Skrattande
    JA det är mycket möjligt att hon hade lunch eller så när gyn ringde bm. :)
    Tycker bara det var onödigt med gynsköterskans attityd! Men men nu ska jag till bm på måndag iaf ^^
  • Shibby
    Lazmi skrev 2015-01-30 12:43:55 följande:
    JA det är mycket möjligt att hon hade lunch eller så när gyn ringde bm. :)
    Tycker bara det var onödigt med gynsköterskans attityd! Men men nu ska jag till bm på måndag iaf ^^
    Det måste kännas jätte skönt ändå att få det ur världen så att du kan lugna dina nerver lite Skrattande
  • Lazmi
    Shibby skrev 2015-01-30 12:55:30 följande:
    Det måste kännas jätte skönt ändå att få det ur världen så att du kan lugna dina nerver lite Skrattande
    haha ja ^^
  • Juli-a
    gomsan skrev 2015-01-30 10:08:48 följande:

Hej..Jag fick missfall i natt så jag kommer inte längre att vara aktiv i tråden..känns otroligt tungt just nu..

Jag önskar er alla lycka till!

Kram

Men vad tråkigt! Vad ledsen jag blir för din skull. Det är ju just det här som många av oss är oroliga för, eftersom att de trots allt är ganska vanligt.
    Hur snart kan du göra nästa försök? Kramar till dig!
  • svea74
    bebba83 skrev 2015-01-29 18:35:37 följande:
    Jag bor också i kba :)

Kul! :D 

Då kan vi följas åt om barnen bestämmer sig för att hänga kvar där inne :) 

• svea74
    gomsan skrev 2015-01-30 10:08:48 följande:

Hej..Jag fick missfall i natt så jag kommer inte längre att vara aktiv i tråden..känns otroligt tungt just nu..

Jag önskar er alla lycka till!

Kram

<3  beklagar. Riktigt tungt vara med om :( 
  • Lazmi
    oldy skrev 2015-01-30 16:20:52 följande:

Jag fick missfall idag.. Livet suger just nu.

Beklagar :(
  • Juli-a

Åh nej vad tråkigt Oldy! Beklagar verkligen!

Har du fått det bekräftat?

Svar på tråden BF sep-okt med första barnet