BF sep-okt med första barnet
Skulle vara himla kul att komma i kontakt med andra som väntar sitt första barn. Jag är i vecka 5 och längtar otroligt mycket efter att bli mamma ?
Skulle vara himla kul att komma i kontakt med andra som väntar sitt första barn. Jag är i vecka 5 och längtar otroligt mycket efter att bli mamma ?
Jag har knappt inga symtom. Äter bra, mår inte illa. Har inte ont. Det enda jag kan hänleda till graviditeten är nog att jag är jävligt trött. Men annars inget.
Jag bor i Kungsbacka, utanför Göteborg :)
Ersh, jag har också mött och pratat med väldigt många idioter när det gällerm ina tidigare graviditeter. Som tyvärr alla slutat i mf, men senast så ringde jag och bad min ordinarie gyn att ta emot mig, men hennes sura telefonist vägrade så länge jag inte blödde eller liknande! Jag blev så jävla arg och ledsen att jag slängde på i örat på henne.
Men ge inte upp, försök få tag på en egen gynekolog och dra inte in bm om du är rädd att hamna på "fel fot" från början var i sverige bor du? om du bor i stockholm så kan jag tipsa dig om gynekologer som kanske kan hjälpa dig!
Lazmi: vilket dåligt bemötande du fick :( Hoppas att du får prata med någon vänligare människa nästa gång du ringer. Stor kram
Väntar på att bmmottagningen ska ringa upp mig! (11:20). Drog mig lite för att ringa, men neej jag ger mig inte ! Hoppas också det går bättre idag! :)
Hej..Jag fick missfall i natt så jag kommer inte längre att vara aktiv i tråden..känns otroligt tungt just nu..
Jag önskar er alla lycka till!
Kram
Hej..Jag fick missfall i natt så jag kommer inte längre att vara aktiv i tråden..känns otroligt tungt just nu..
Kram
Kram
[quote=74771240][quote-nick]dahlia92 skrev 2015-01-30 10:11:18 följande:[/quote-nick]
Men nej stackare!!! :( Är du helt säker på att det var ett missfall? Stor styrkekram till dig!! <3
Ja, tyvärr är jag säker..har fått rikliga blödningar samt så kommer det blodklumpar..
Har talat med bm och hon var övertygad om att jag fått ett missfall då man inte blöder så rikligt i vanliga fall...