• gomsan

BF sep-okt med första barnet

Skulle vara himla kul att komma i kontakt med andra som väntar sitt första barn. Jag är i vecka 5 och längtar otroligt mycket efter att bli mamma ?

• Svar på tråden BF sep-okt med första barnet
  • Juli-a

[quote=Men vad tråkigt! Vad ledsen jag blir för din skull. Det är ju just det här som många av oss är oroliga för, eftersom att de trots allt är ganska vanligt.

Hur snart kan du göra nästa försök? Kramar [/quote]

Oj förlåt, jag tar visst för givet att alla gjort IVF, bara för att jag själv är i den bubblan. Därav frågan om "nästa försök".

Hursomhelst, hoppas att allt är ok med dig. Lider med dig, och Oldy.

• Emelie23
    gomsan skrev 2015-01-24 07:43:03 följande:

Skulle vara himla kul att komma i kontakt med andra som väntar sitt första barn. Jag är i vecka 5 och längtar otroligt mycket efter att bli mamma ?

Känner likadant :) vill gärna komma i kontakt med mammor :)

Väntar mitt första barn som beräknas att komma i oktober :)
  • Emelie23
    Silverguld skrev 2015-02-01 08:04:49 följande:

Efter lite mer än ett år är jag nu gravid! Bf den 4/10 som det ser ut nu!

Grattis!!!! :D
  • oldy
    Juli-a skrev 2015-01-30 17:09:23 följande:

[quote=Men vad tråkigt! Vad ledsen jag blir för din skull. Det är ju just det här som många av oss är oroliga för, eftersom att de trots allt är ganska vanligt.

Hur snart kan du göra nästa försök? Kramar

Oj förlåt, jag tar visst för givet att alla gjort IVF, bara för att jag själv är i den bubblan. Därav frågan om "nästa försök".

Hursomhelst, hoppas att allt är ok med dig. Lider med dig, och Oldy.[/quote]Jag var på kk i fredags och fick det bekräftat. Har blött kraftig och haft ont i helgen (samtidigt som vi flyttade, perfekt tajmat).

Alla mina vänner har haft MF/MA så det är ju väldigt vanligt, men hemskt sorgligt.. Jag har åtminstone min dotter & det var vält helt enkelt inte meningen denna gången.. Vi kan försöka som vanligt direkt sa barnmorskan eftersom kroppen sköter det så bra själv.

Tack för dina ord! <3
  • Dockan123

Hej :) plussade idag med clearblue digital :).

första barnet. enligt gravid appen vecka 5 (4 + 4)

norrländska som bor i Stockholm :).

• Shibby
    Dockan123 skrev 2015-02-02 18:06:15 följande:

Hej :) plussade idag med clearblue digital :).

första barnet. enligt gravid appen vecka 5 (4 + 4)

norrländska som bor i Stockholm :).

Grattis och välkommen! 

Hur mår du? Glad

• Dockan123
    Shibby skrev 2015-02-02 18:25:16 följande:

Grattis och välkommen! 

Hur mår du? 

Tack snälla :). jag mår bra :) lite ont i brösten och kan få ett ordentligt sug i magen nör jag är hungrig :). måste ha mat dirket haha. hoppas på att inte må illa alls :) . BBörjar mitt nya jobb imorgon och det skulle vara jobbigt om jag skulle gå runt och må dåligt :/ hur mår du? :)
Svar på tråden BF sep-okt med första barnet