BF sep-okt med första barnet
Skulle vara himla kul att komma i kontakt med andra som väntar sitt första barn. Jag är i vecka 5 och längtar otroligt mycket efter att bli mamma ?
Skulle vara himla kul att komma i kontakt med andra som väntar sitt första barn. Jag är i vecka 5 och längtar otroligt mycket efter att bli mamma ?
Någon mer än jag som redan känner av ryggont? Korsryggen gör ont och jag kan barken gå sitta eller stå bekvämt. Det verkar kunna vara foglossning men börjar de verkligen redan??
Någon med tips på hur man stärker bäckenet ?
Jag har gått och väntat på min mens för att få komma igång med sprutorna för ivf.. Idag hade jag gått över med två dagar och tänkte att det var stress för att få komma igång.. Tog ett grav test för att lugna mig att den bara är sen, men till min stora förvåning visade det plus... Efter 2,5 år, utredning och nu påbörjad ivf händer det naturligt... Varför såg inte läkaren detta på vul förra tisdagen... Hade sista mensen 31/12 och borde väl vara i v.4 då.. För tidigt att se eller kanske ett missfall... Jag vill inte tänka så, men första gången jag och min sambo är gravid..
Ja, verkligen... Såg att du oxå plussat efter 2 år.. :).. Grattis..
Jag kan inte riktigt smälta det... Första graviditeten med sambon och vi båda är såååå oroliga.. Blev gravid med ex.et och det slutade med mf i vecka 12 och skrapning.. Vill inte tänka på det.. Från och med nu är det bara positiva tankar..
Jag har inte haft några symptom alls förutom att celsiusen jag skulle dricka för första gången på 2 månader smakade skit.. Räck dig den dör känslan att få drick något msn verkligen sett fram emot oxå blir det bara pannkaka..:).. Kände lite i ländryggen igår kväll efter jobbet, men annars har jag inga symptom alls..
Hej på er tjejer! Hoppar gärna in här med. :)
Plussade idag och BF blir nog runt 5 oktober om jag skrivit i rätt. Är väl i v5 (4+1) ungefär då. Jättedålig på sånt här, speciellt eftersom mina cyklar har varit rätt oregelbundna. Men har alltid haft koll på min äl iaf.
Vi blir 22 och 23 i år och har försökt sen mars -14 utan varken plus eller missfall i bagaget så hoppas verkligen att den lille vill stanna! :)
Hej på er tjejer! Hoppar gärna in här med. :)
Plussade idag och BF blir nog runt 5 oktober om jag skrivit i rätt. Är väl i v5 (4+1) ungefär då. Jättedålig på sånt här, speciellt eftersom mina cyklar har varit rätt oregelbundna. Men har alltid haft koll på min äl iaf.
Vi blir 22 och 23 i år och har försökt sen mars -14 utan varken plus eller missfall i bagaget så hoppas verkligen att den lille vill stanna! :)
Hej och välkommen!
Hur mår du? Massa symptom, eller som jag, inte ett enda?
Hej och välkommen!
Hur mår du? Massa symptom, eller som jag, inte ett enda?