• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Flerattälska
    ronja111 skrev 2015-02-23 10:04:48 följande:

Hittar den inte

Har du iphone? Tänker om det är en app som bara är gjord för Apple?

Haha Oregano !

Precis som lazmi skriver så måste du skriva namnet och trycka på sök för att den ska komma fram. Jag har också android.
  • Flerattälska
    Marie14 skrev 2015-02-23 11:37:51 följande:

öh, idag kräktes jag för för första gången.

Går in i vecka 8 imorgon.

Hur mår ni andra?

Jag är bara i vecka sex ännu men fy så illa jag mått sedan igår. Vill kräkas men kan inte :( Sen strejkar magen också så jag känner mig som en uppblåst ballong just nu. Jag skämtade med min man igår och sa att det måste vara en flicka denna gång. Flickor sägs enligt alla "hittelpå" ta mammans skönhet ifrån henne under graviditeten och jag känner mig verkligen inte vacker just nu. Har fått finnar, är likblek i ansiktet och Håret känns fett på en gång efter tvätt. Hade en lugn och fin graviditet med sonen så det ska bli spännande att se om det ligger något bakom sägnen ;)
  • Ammee

Har börjat mått illa nu, lite lite. Med dottern så mådde jag otroligt dåligt till v 16 ungefär.

Hoppas hoppas det inte blir så denna gång.

Växtvärk & börjat känna av ryggen.

Vilka fler väntar sitt 2 barn?

• fannyyy

Hur mår ni andra?

Jag gick in i veckan 8 idag, jag börjar må bättre fysiskt ,mår inte illa lika mycket, men gråter för mista lilla haha. Har gyn tid imorgon för att undersökas o sen blir det att skriva in sig på mvc. Bara jag som börjar noja för alla tester ? Hiv ovs :o sjukt obehagligt
  • destiny391

Hej

Har ar jag garna med om jag far :)

Plussade i Lordags, BF 28/10 enligt kalendern. Vi har forsokt ca 1 och 1/2 ar men jag har haft problem med skoldkorteln sa det ar darfor det inte gatt tidigare. Hoppas allt gar som det ska nu :)

Jag bor i UK (precis utanfor London) sa det blir spannande att se hur det skiljer sig med varden och sa.

Shabby, jag har mailat dig om att vara med i FB gruppen.

Jag har inte manga symptom an faktiskt. Mer an att jag ar sa sjukt trott, ont i brosten och hungrig mest hela tiden! Hoppas jag slipper illamaende...

Har ar mina 3 test: (har nog fortfarande inte fattat att jag ar gravid)...

• Jennerika

Hur mår ni andra?

Usch va jobbigt :/ känner verkligen igen mig. Går in i vecka 7 idag och mår verkligen dåligt. Huvudvärk, illamående och trötthet. Känner mig verkligen inte på topp!
  • MalynCazzandra
    Ammee skrev 2015-02-23 12:38:55 följande:

Har börjat mått illa nu, lite lite. Med dottern så mådde jag otroligt dåligt till v 16 ungefär.

Hoppas hoppas det inte blir så denna gång.

Växtvärk & börjat känna av ryggen.

Vilka fler väntar sitt 2 barn?

Jag väntar mitt andra barn :) Har en goding hemma på 5 månader så om allt går bra så blir det ca 13 månader emellan dom :)
    Jag mår illa titt som tätt, är väldigt trött, tycker mig känna att brösten växt och sen molvärk i buken. Börjar lite smått att fundera på om det kan vara 2 därinne.... Ligger i både min och makens släkt så :)
  • Ammee
    MalynCazzandra skrev 2015-02-23 13:17:32 följande:
    Jag väntar mitt andra barn :) Har en goding hemma på 5 månader så om allt går bra så blir det ca 13 månader emellan dom :)
    Jag mår illa titt som tätt, är väldigt trött, tycker mig känna att brösten växt och sen molvärk i buken. Börjar lite smått att fundera på om det kan vara 2 därinne.... Ligger i både min och makens släkt så :)
    Kul med syskon : ) vår tjej blir 1 år nu i helgen. Ja vi har också funderat på det. Men det är nog 1 ; ) här iaf.

Jag är jätte nervös för mf.. Har flera i bagaget.
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015