Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Har börjat mått illa nu, lite lite. Med dottern så mådde jag otroligt dåligt till v 16 ungefär.
Hoppas hoppas det inte blir så denna gång.
Växtvärk & börjat känna av ryggen.
Vilka fler väntar sitt 2 barn?
Ni som väntar andra barnet, känner ni mera nu än förra gången?
Har börjat mått illa nu, lite lite. Med dottern så mådde jag otroligt dåligt till v 16 ungefär.
Hoppas hoppas det inte blir så denna gång.
Växtvärk & börjat känna av ryggen.
Vilka fler väntar sitt 2 barn?
Väntar nr 2! ![]()
Känner ingenting alls. Lite trög mage nu i helgen, och idag - HERRE... vad trög! - men annars har jag inga känningar.
Med dottern så kände jag på ÄL+7 kraftig mensvärk och sen humörsvängningar så det hette duga. BIM-2 extremt spända bröst. BIM+2 kom cravings på PäronMer.
Lite illamående upp och ner men inget större direkt.
Men nu - INGET. Inget alls. Konstigt!
Själv mår jag mer illa nu än med dottern och växtvärken är grym till och från. Sen har jag mera humörsvängningar.
Väntar nr 2! ![]()
Känner ingenting alls. Lite trög mage nu i helgen, och idag - HERRE... vad trög! - men annars har jag inga känningar.
Med dottern så kände jag på ÄL+7 kraftig mensvärk och sen humörsvängningar så det hette duga. BIM-2 extremt spända bröst. BIM+2 kom cravings på PäronMer.
Lite illamående upp och ner men inget större direkt.
Men nu - INGET. Inget alls. Konstigt!
Själv mår jag mer illa nu än med dottern och växtvärken är grym till och från. Sen har jag mera humörsvängningar.
Hoppar in här, med ena foten iaf! :)
18 oktober har vi bf för ett efterlängtat syskon (sonen hade exakt samma bf-dag!! Men han föddes 24:e). Gick in i v.7 idag och har massa symptom: ömmande bröst, trött, illamående då och då, extremt hungrig, halsbränna ibland, trög i magen och alldeles uppblåst...
Var gravid i höstas med det visade sig på VUL nr.2 i v.8 att det var en ofostrig graviditet så tog tabletter för att avsluta den - väldigt jobbigt. Hade ett "vanligt" missfall innan sonen blev till - så hoppas att varannan gång är vår metod ;) Har redan varit på ett VUL i fredags, det bekräftade graviditet på rätt ställe och rätt storlek på hinnsäcken men för tidigt för att se foster och hjärta.. har ny tid 6/3 och HOPPAS verkligen att det går bättre än sist!!