• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • ronja111

Ja hörrni allihop

Så skönt att ventilera här!

Jag är mest orolig hela tiden.

Känner mig nojjig att jag "bara" mår lite illa, är trött o har ont i magen.

Är ju verkligen motsatsen till hård....

Men så är jag ju bara i v5.

Läste forskning igår att de som mår mest illa löper mindre risk för mf än de som inte mådde illa. Så nu sitter man och hoppas på det.*hopplös*

Kram på er!

*hoppet är det sista som sviker*
  • ronja111
    Flerattälska skrev 2015-02-23 11:49:48 följande:

Precis som lazmi skriver så måste du skriva namnet och trycka på sök för att den ska komma fram. Jag har också android.

Hittat den nu lazmi o flerattälska
    *hoppet är det sista som sviker*
  • SarahJ

Så där ja... nu har dottern fått magsjuka.. det gör ju inte illamående bättre precis... =(

• Lazmi
    ronja111 skrev 2015-02-23 18:31:07 följande:

Ja hörrni allihop

Så skönt att ventilera här!

Jag är mest orolig hela tiden.

Känner mig nojjig att jag "bara" mår lite illa, är trött o har ont i magen.

Är ju verkligen motsatsen till hård....

Men så är jag ju bara i v5.

Läste forskning igår att de som mår mest illa löper mindre risk för mf än de som inte mådde illa. Så nu sitter man och hoppas på det.*hopplös*

Kram på er!

Jag var också lös i magen i vecka fem. Nu är jag hård istället. . Går in i vecka nio på onsdag :) och illamåendet har inte varit att leka med. Har dock slutat kräkas nu. Tack o lov. Läste också att illamående är ett friskhetstecken, att graviditeten går bra. Försöker vara glad över det haha
  • Emelie23

Någon son är sugen och vara med på Facebook "oktoberbebisar" :) är inte så ofta här inne :( skulle bara roligt om någon ville vara med! Hojta till så kan jag lägga till er :D

• LindaMJ
    Emelie23 skrev 2015-02-23 19:42:25 följande:

Någon son är sugen och vara med på Facebook "oktoberbebisar" :) är inte så ofta här inne :( skulle bara roligt om någon ville vara med! Hojta till så kan jag lägga till er :D

Jag vill gärna vara med, Linda_juhlin2@hotmail.com
  • LindaMJ

vi väntar nr2 känner mig ungefär som förra, illamående sedan start men inte så farligt, ömma bröst(hade jag inte sist dock)och molande värk. Nådiga humörsvängningar har jag med de hade jag inte sist då var jag om jag ska citera min sambo " en ängel"

• DelikaTess86

Hej! Facebook grupp är något för mig! Är gärna med i en sådan..

Väntar barn nr 2 med 6,5 års mellanrum och är självklart väldigt glad!

Tror jag känner igen mig i min förra graviditet, lätt illamående, ömma bröst och T R Ö T T!!

• Ammee

Någon mer som (i v 6) som är liksom öm/känner sig svullen där nere? Jag har inte ont, känns mer bultande. Kan nog inte riktigt förklara.

Svar på tråden Oktoberbebisar 2015