Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Hej! Jag väntar mitt andra barn i oktober och skulle gärna vilja vara med i Facebookgruppen ????
Jag vill garna vara med Emelie!
Oj vart kom alla frågetecken i från? :) skulle det vara!
Ni får mer än gärna lägga till mig på Facebook så fixar jag gruppen!
Emelie Källström är mitt namn :)

Det finns ju redan en fbgrupp som är startad i denna tråd :)
Med min första grav. Fick jag jätte ömma bröst, som dock slutade ömma i v.7 och V.8 fick jag MF.
Andra grav. Fick jag halsbränna redan veckan innan bim , jag som aldrig har halsbränna började ana då :). Sen kom lätt illamående samma v som bim..Men brösten var inte alls så farligt onda. Allt gick bra och vi fick en tjej :)
Nu 3 grav. Lite illamående och noll sötsug ... Inget annat, är i v. 6 och håller tummarna att symptomen håller i sig !
Jag går in i vecka 8+0 i morgon och känner ingenting alls just nu, har inte känt så mkt tidigare heller, ömma bröst v. 4, men det försvann i v.5. Superhungrig v.5 & 6, men annars inget, känner mig precis som vanligt bara att mensen uteblivit och grav.test är positivt. Första barnet, är så orolig att något ska va fel då jag knappt känt något alls, avskyr det här med att inte veta och bara famla runt i ovisshet, tidigt UL om ca 2,5 veckor då vi genomgått assisterad befruktning, en process jag inte vill behöva börja om med just nu, känns som en evighet till UL. Fler som inte känner något alls? Eller ni som är inne på barn 2, 3, 4...några solskenshistorier?
Hej hej! Hoppar gärna in här :)
Plussade i lördags och är nu i vecka 5, går in i vecka 6 på torsdag.
Beräknat är 28 oktober.
Det här är första barnet för oss så känns fortfarande så osäkert! Vågar knappt hosta för jag tror jag ska få missfall pga av molvärken jag har hela tiden :P nån som känner igen sig?
Jag går in i vecka 8+0 i morgon och känner ingenting alls just nu, har inte känt så mkt tidigare heller, ömma bröst v. 4, men det försvann i v.5. Superhungrig v.5 & 6, men annars inget, känner mig precis som vanligt bara att mensen uteblivit och grav.test är positivt. Första barnet, är så orolig att något ska va fel då jag knappt känt något alls, avskyr det här med att inte veta och bara famla runt i ovisshet, tidigt UL om ca 2,5 veckor då vi genomgått assisterad befruktning, en process jag inte vill behöva börja om med just nu, känns som en evighet till UL. Fler som inte känner något alls? Eller ni som är inne på barn 2, 3, 4...några solskenshistorier?