Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Alltså, jag testade med clearblue digital nu bara för skojs skull, men då visade den jäkeln fel veckor?! Det borde ju stå 3+, men jag fick 2-3 :O kan den visa fel om man inte tar morgonurin? Blir ju sjukt förvirrad/orolig nu. :S
Hejsan! Hoppar in i tråden med glädje då jag fick vet att jag är i v 6 nu i helgen. Jag och min sambo går nere på SU för IVF och vi har gjort ett försk´ök vilket inte tog sig, nu skulle vi invänta nästa mens men den kom ju aldrig, så då visade de sig att jag var gravid till våran stora förtjusning. Så beräknad bf är 30/10
Alltså, jag testade med clearblue digital nu bara för skojs skull, men då visade den jäkeln fel veckor?! Det borde ju stå 3+, men jag fick 2-3 :O kan den visa fel om man inte tar morgonurin? Blir ju sjukt förvirrad/orolig nu. :S
Nu är sidan för oss med BF i oktober gjort! Oktoberbebisar 2015 heter gruppen! Välkomna! Ska bli så himla kul!!
Nu är sidan för oss med BF i oktober gjort! Oktoberbebisar 2015 heter gruppen! Välkomna! Ska bli så himla kul!!
Kul! Väntar dock lite med att gå med, om VUL 6/3 går bra så kommer jag direkt ;)
Hej på er och grattis till alla nya som kommit in! Det finns en BF-lista några sidor bak, om någon vill lägga till sig där.
Själv går jag in i v7 på torsdag (6+0) och upptäckte just att man kan börja ana linea nigra nedanför naveln. Hade ju en väldigt tydlig sån sist, men inte kan jag minnas att den kom såhär tidigt! Någon annan som känner igen?
I övrigt mår jag rätt bra, brösten ömmar mindre och jag har mindre molvärk i magen. Däremot börjar jag bli mer illamående på em nu, framförallt om jag äter och dricker dåligt. Hur mår ni andra?
hur känner ni er? symtom? För jag känner nästan ingenting, förra veckan hade jag molvärk i magen men detta försvann i helgen. Och nu ingenting, något man skall oroa sig över? dock ingen blödning ännu heller....är i v 6.