• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Jennerika

Alltså, jag testade med clearblue digital nu bara för skojs skull, men då visade den jäkeln fel veckor?! Det borde ju stå 3+, men jag fick 2-3 :O kan den visa fel om man inte tar morgonurin? Blir ju sjukt förvirrad/orolig nu. :S

• ronja111
    mea84 skrev 2015-02-24 14:57:33 följande:

Hejsan! Hoppar in i tråden med glädje då jag fick vet att jag är i v 6 nu i helgen. Jag och min sambo går nere på SU för IVF och vi har gjort ett försk´ök vilket inte tog sig, nu skulle vi invänta nästa mens men den kom ju aldrig, så då visade de sig att jag var gravid till våran stora förtjusning. Så beräknad bf är 30/10 

Grattis!! Samma dag som mig
    *hoppet är det sista som sviker*
  • ronja111
    Jennerika skrev 2015-02-24 17:51:30 följande:

Alltså, jag testade med clearblue digital nu bara för skojs skull, men då visade den jäkeln fel veckor?! Det borde ju stå 3+, men jag fick 2-3 :O kan den visa fel om man inte tar morgonurin? Blir ju sjukt förvirrad/orolig nu. :S

Det behöver du nog inte oroa dig för. Den kan säkert visa fel ibland. Kram
  • Emelie23

Nu är sidan för oss med BF i oktober gjort! Oktoberbebisar 2015 heter gruppen! Välkomna! Ska bli så himla kul!!

• Bullen11
    Emelie23 skrev 2015-02-24 18:42:23 följande:

Nu är sidan för oss med BF i oktober gjort! Oktoberbebisar 2015 heter gruppen! Välkomna! Ska bli så himla kul!!

Kul! Väntar dock lite med att gå med, om VUL 6/3 går bra så kommer jag direkt ;)
  • Bullen11
    Jennerika skrev 2015-02-24 17:51:30 följande:

Att du inte tog morgonurin kan säkert spela in! Hur många timmar du hållit dig, hur mycket du druckit under dagen osv. Vilken vecka är du i? Är det precis på gränsen är det absolut inget konstigt.
  • Emelie23
    Bullen11 skrev 2015-02-24 19:03:36 följande:

Kul! Väntar dock lite med att gå med, om VUL 6/3 går bra så kommer jag direkt ;)

Du är välkommen när du känner dig redo :)
  • ronja111
    Emelie23 skrev 2015-02-24 18:42:23 följande:

Vad kul. Jag avvaktar också lite. Är det bara att söka på fb sen? Eller hur blir man inbjuden?
  • Fru Hermelin

Hej på er och grattis till alla nya som kommit in! Det finns en BF-lista några sidor bak, om någon vill lägga till sig där.

Själv går jag in i v7 på torsdag (6+0) och upptäckte just att man kan börja ana linea nigra nedanför naveln. Hade ju en väldigt tydlig sån sist, men inte kan jag minnas att den kom såhär tidigt! Någon annan som känner igen?

I övrigt mår jag rätt bra, brösten ömmar mindre och jag har mindre molvärk i magen. Däremot börjar jag bli mer illamående på em nu, framförallt om jag äter och dricker dåligt. Hur mår ni andra?

• JLH87
    mea84 skrev 2015-02-24 15:02:04 följande:

hur känner ni er? symtom? För jag känner nästan ingenting, förra veckan hade jag molvärk i magen men detta försvann i helgen. Och nu ingenting, något man skall oroa sig över? dock ingen blödning ännu heller....är i v 6.

Va glad att du inte mår dåligt! :) Jag är i v7 och jag vet inte hur jag ska klara mig igenom dagarna med jobb osv om det fortsätter såhär. Jag mår skit. Illamående och smärtor i livmodern. Jag känner mig verkligen sjuk.

Jag tror man är orolig vare sig man har symtom eller inte :P Jag är också orolig..

Lycka till, kram!
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015