• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • Flerattälska
    Emelie23 skrev 2015-02-24 19:36:21 följande:

Nu är den hemlig eftersom många inte vill gå ut med det än. Då ser ingen att man är med i gruppen :) så lägg till mig på fb så lägger jag till dig! :)

Kommer det inte automatiska uppdateringar från sidan i nyhetsfältet? Eller går set att ställa in?
  • hannap90

Är nu i v 8, vad jag vet. Skall göra ett vul imorgon för att få det konstaterat vilken vecka jag är i, är spänd på att även få veta att allt är bra :)

Symtomen börjar komma mer och mer tycker jag.. extremt ömma bröst, illamåendet har kommit och tröttheten är riktigt stor. Men man får tänka att det är för en väldigt positiv sak :)

• mea84
    ronja111 skrev 2015-02-24 18:09:57 följande:

Grattis!! Samma dag som mig

Va kul
  • mea84
    JLH87 skrev 2015-02-24 19:16:16 följande:

Va glad att du inte mår dåligt! :) Jag är i v7 och jag vet inte hur jag ska klara mig igenom dagarna med jobb osv om det fortsätter såhär. Jag mår skit. Illamående och smärtor i livmodern. Jag känner mig verkligen sjuk.

Jag tror man är orolig vare sig man har symtom eller inte :P Jag är också orolig..

Lycka till, kram!

Ja man ska kanske vara glad för att man få må bra! Hoppas det snart släpper för dig och att du får må bättre! Lycka till du med kram
  • Bullen11
    hannap90 skrev 2015-02-24 22:52:19 följande:

Är nu i v 8, vad jag vet. Skall göra ett vul imorgon för att få det konstaterat vilken vecka jag är i, är spänd på att även få veta att allt är bra :)

Symtomen börjar komma mer och mer tycker jag.. extremt ömma bröst, illamåendet har kommit och tröttheten är riktigt stor. Men man får tänka att det är för en väldigt positiv sak :)

Vad spännande! Lycka till idag och tala om hur det gick :)
  • mea84
    karolinak skrev 2015-02-24 21:19:14 följande:

Hallåj! :) enligt min babygruppenapp går jag in i v.6 nu till helgen. Jag är fortfarande lite förvirrad och vi har nog inte fattat det riktigt ännu. Jag är jättenojig för missfall och blir inte inskriven förens om ett par veckor. Jag har ont i ena äggstocken och i ryggslutet hela tiden, har ingen ork och blir andfådd av att gå i några trappor upp till lägenheten. Vet ju inte alls vad som är normalt då jag aldrig varit gravid innan och tycker det är riktigt jobbigt att behöva gå och oroa sig hela tiden.. Hur klarar ni dagarna? Jag vill ju vara glad och njuta av detta men är bara orolig att allt inte ska stå rätt till...

Grattis!!! Har haft ett mf i v 5 och ett utomkveds i v 6 och nu går jag i v 6 och är orolig att något ska hända hela tiden eller att något inte stämmer där inne. Eftersom jag inte har några större symtom så tror jag ibland att de inte är något där alls. Men enl gravtest x 4 så är jag det

Men tror man måste försöka glädjas åt att de går så länge de går och bara hoppas att det håller sig hela vägen ut! Lycka till och försök att tänka/sysselsätta sig, kram
  • Mmaja1990

Hej! Känns som att det är helt nya tjejer här nu, kul! måste be om lite råd!

Har ni behövt spy något än? Jag vaknade imorse, tog en dusch och kände ingenting sen från ingenstans så kände jag att jag var tvungen att spy. Mådde inte illa och gör det inte nu heller, men jag hulkade och ut kom ju endast galla. Vad tusan gör man? Kan man åka och jobba ändå? Tänk om man är magsjuk? Hur "ska/brukar" det kännas? Känner mig kluven!

• Mmaja1990

Hej! Känns som att det är helt nya tjejer här nu, kul! måste be om lite råd!

Har ni behövt spy något än? Jag vaknade imorse, tog en dusch och kände ingenting sen från ingenstans så kände jag att jag var tvungen att spy. Mådde inte illa och gör det inte nu heller, men jag hulkade och ut kom ju endast galla. Vad tusan gör man? Kan man åka och jobba ändå? Tänk om man är magsjuk? Hur "ska/brukar" det kännas? Känner mig kluven!

• mea84
    Emelie23 skrev 2015-02-24 18:42:23 följande:

Nu är sidan för oss med BF i oktober gjort! Oktoberbebisar 2015 heter gruppen! Välkomna! Ska bli så himla kul!!

Kul med en grupp på fb, kommer efter första ul är gjort, om/så man är lite mer säkert en stund
Svar på tråden Oktoberbebisar 2015