Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Skrev till dig Emelie på fb ang att bli medlem i fb gruppen ????
Nu är den hemlig eftersom många inte vill gå ut med det än. Då ser ingen att man är med i gruppen :) så lägg till mig på fb så lägger jag till dig! :)
Är nu i v 8, vad jag vet. Skall göra ett vul imorgon för att få det konstaterat vilken vecka jag är i, är spänd på att även få veta att allt är bra :)
Symtomen börjar komma mer och mer tycker jag.. extremt ömma bröst, illamåendet har kommit och tröttheten är riktigt stor. Men man får tänka att det är för en väldigt positiv sak :)
Grattis!! Samma dag som mig
Va glad att du inte mår dåligt! :) Jag är i v7 och jag vet inte hur jag ska klara mig igenom dagarna med jobb osv om det fortsätter såhär. Jag mår skit. Illamående och smärtor i livmodern. Jag känner mig verkligen sjuk.
Jag tror man är orolig vare sig man har symtom eller inte :P Jag är också orolig..
Lycka till, kram!
Är nu i v 8, vad jag vet. Skall göra ett vul imorgon för att få det konstaterat vilken vecka jag är i, är spänd på att även få veta att allt är bra :)
Symtomen börjar komma mer och mer tycker jag.. extremt ömma bröst, illamåendet har kommit och tröttheten är riktigt stor. Men man får tänka att det är för en väldigt positiv sak :)
Hallåj! :) enligt min babygruppenapp går jag in i v.6 nu till helgen. Jag är fortfarande lite förvirrad och vi har nog inte fattat det riktigt ännu. Jag är jättenojig för missfall och blir inte inskriven förens om ett par veckor. Jag har ont i ena äggstocken och i ryggslutet hela tiden, har ingen ork och blir andfådd av att gå i några trappor upp till lägenheten. Vet ju inte alls vad som är normalt då jag aldrig varit gravid innan och tycker det är riktigt jobbigt att behöva gå och oroa sig hela tiden.. Hur klarar ni dagarna? Jag vill ju vara glad och njuta av detta men är bara orolig att allt inte ska stå rätt till...
Hej! Känns som att det är helt nya tjejer här nu, kul!
måste be om lite råd!
Har ni behövt spy något än? Jag vaknade imorse, tog en dusch och kände ingenting sen från ingenstans så kände jag att jag var tvungen att spy. Mådde inte illa och gör det inte nu heller, men jag hulkade och ut kom ju endast galla. Vad tusan gör man? Kan man åka och jobba ändå? Tänk om man är magsjuk? Hur "ska/brukar" det kännas? Känner mig kluven!
Hej! Känns som att det är helt nya tjejer här nu, kul!
måste be om lite råd!
Har ni behövt spy något än? Jag vaknade imorse, tog en dusch och kände ingenting sen från ingenstans så kände jag att jag var tvungen att spy. Mådde inte illa och gör det inte nu heller, men jag hulkade och ut kom ju endast galla. Vad tusan gör man? Kan man åka och jobba ändå? Tänk om man är magsjuk? Hur "ska/brukar" det kännas? Känner mig kluven!
Nu är sidan för oss med BF i oktober gjort! Oktoberbebisar 2015 heter gruppen! Välkomna! Ska bli så himla kul!!