Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Vad kul. Jag avvaktar också lite. Är det bara att söka på fb sen? Eller hur blir man inbjuden?
Eran mailadress funkar också så ni kan skicka de på pm :)
Heter emelie Källström och har samma profilbild på fb! Bor i jordbro så det står om ni söker!
Idag var man på en utredande undersökning på gyn i Karlstad. Det var jobbigt! Jag ringde och bokade om för att jag ville ha en kvinnlig läkare. De tog en massa prover och sen ville hon ha en annan åsikt och hämtade en gammal dansk gubbe!
Men jag hoppades bara att det snart skulle vara över. Nu efter så har jag en ordentlig molvärk plus att jag blöder lite... Så det blir inte många knop här inte i det närmaste :-/
Jag gick in i v. 7 idag och de enda symptomen jag har är lite ömma bröst. Är glad så länge jag slipper illamåendet ;)
Hallåj! :) enligt min babygruppenapp går jag in i v.6 nu till helgen. Jag är fortfarande lite förvirrad och vi har nog inte fattat det riktigt ännu. Jag är jättenojig för missfall och blir inte inskriven förens om ett par veckor. Jag har ont i ena äggstocken och i ryggslutet hela tiden, har ingen ork och blir andfådd av att gå i några trappor upp till lägenheten. Vet ju inte alls vad som är normalt då jag aldrig varit gravid innan och tycker det är riktigt jobbigt att behöva gå och oroa sig hela tiden.. Hur klarar ni dagarna? Jag vill ju vara glad och njuta av detta men är bara orolig att allt inte ska stå rätt till...
Kanske är samma för mig då här med. Känner mig inte glamorös för fem öre :) Magen är verkligen som en ballong. Ser ut som att jag är i v 20 eller nåt (v8).
Kanske är en flicka för oss också. Håller med dig om att när jag väntade min son var det inte på samma sätt..
Kanske är samma för mig då här med. Känner mig inte glamorös för fem öre :) Magen är verkligen som en ballong. Ser ut som att jag är i v 20 eller nåt (v8).
Kanske är en flicka för oss också. Håller med dig om att när jag väntade min son var det inte på samma sätt..
Tack för ditt lugnande svar
Har telefontid med läkare imorgon då vi skall boka in en tid för UL. Samt frågestund Är ju så tidigt än så går ju inte at se något förrän om några veckor.
Jag går privat så det känns skönt. Har väldigt dålig erfarenhet från vården tidigare, så känns tryggt så.
Kram