Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Hoppar in här! Är typ i vecka 9, har varit lite strul med veckorna då bm trodde jag var i vecka 12, och jag trodde på vecka 8, och efter ett ul i veckan fick vi se en liten liten kotte på åtta veckor med ett tickande hjärta
Har försökt sedan augusti 2014 och har ett mf i november, så nu håller vi tummarna att allt går som det ska!! Försöker bifoga bilden på vår lille kotte.

Usch, idag är en riktigt svajig dag. Går runt och är jätteirriterad, för att sen känna mig gråtfärdig, sen frustrerad, sen ledsen, sen irriterad igen, trött, nollställd, orolig och så om igen.
Ni som har barn sen tidigare, har ni berättat för dem än? Vi har inte berättat för dottern. Har tänkt göra det till påsk, då har vi sannolikt hunnit med ett KUB-ultraljud, är nästan i v12 och tänker att det är lättare att göra konkret för henne då (hon är 4,5 år). Men jag känner att jag har så himla dåligt samvete för att jag inte orkar nåt. Känner mig som en usel mamma och jag börjar känna ett behov av att förklara för henne varför jag är såhär. Men det hade känts skönt att ha passerat den där magiska v12... Suck, jag vet inte... Hur tänker ni?
Går in i vecka 12 på onsdag. Började blöda förut, ringde 1177 i panik. Hon sa att jag ska stanna hemma från jobbet imorgon, kontakta bm och att det ska kollas upp. jag tror jag deppar ihop totalt, så himla orolig. :(
Hoppas det inte är nån farlig blödning...
Har du haft någon tidigare?
Har du ont? Be att få komma på ultraljud i veckan..
Hoppas allt går bra!
Går in i vecka 12 på onsdag. Började blöda förut, ringde 1177 i panik. Hon sa att jag ska stanna hemma från jobbet imorgon, kontakta bm och att det ska kollas upp. jag tror jag deppar ihop totalt, så himla orolig. :(
Hoppas det inte är nån farlig blödning...
Har du haft någon tidigare?
Har du ont? Be att få komma på ultraljud i veckan..
Hoppas allt går bra!
Förstår jag verkligen- klart man blir orolig!
Om det fortsätter vill man ju åka in och kolla hur allt ser ut.. Men om det inte är klumpar i blodet så kanske avvakta..svårt att råda.. Ring bm i morgonbitti, håller tummarna! Du får uppdatera här hur det går...
Nej :( jag har inte direkt ont, känns mer som mensvärksliknande molande men så har det känts tillofrån hela tiden så. Det har slutat "rinn" blöda iaf, kommer bara lite när jag torkar mig nu.. Ja jag ska be om det.. tiden går så långsamt när man är orolig bara...
tack det hoppas jag med.. går ju som sagt snart in i vecka tolv så skulle kännas så pissigt om det går snett nu och inte innan liksom...
Det verkar som mitt mående består. Det blev ingen ordentlig kvällsmat här ikväll. Barnen åt det jag har till jobbet imorgon och tre gånger med samma mat fixar jag inte. Så det blev två kokta ägg, någon macka, en clementin och en tallrik yoghurt. Jag hoppas det hindrar mig från att må pyton i natt och imorgon då blåbärssoppan är slut och jag glömde köpa ny.
Dock kvarstår frusenheten i kroppen, så vi får se om jag kan jobba imorgon.
Tror inte att det är MA. Det hände mig i v 12 förra gången. Det är oerhörda mängder blod och klumpar när man nått v 12 :( Så länge du inte får stora blödningar hoppas vi på det bästa <3