• mammaA93

Oktoberbebisar 2015

Tråd för oss med BF i oktober!

Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.

• Svar på tråden Oktoberbebisar 2015
  • MLIJH

Idag har vi fått se en liten böna med pickande hjärta 8+0 idag och jag är jätteglad idag kram på er allihopa

• chazbo

Vi fick också se ett pickande hjärta idag. Gjorde ett privat UL. Är i 9+1 idag.

• Bullen11

Vad underbart för er båda MLIJH och chazbo!!

Jag har tid för VUL imorgon, är då i v.9+2 - såg ett hjärta i v.7+5 så hoppas allt fortfarande ser bra ut :) Lite senare på eftermiddagen har jag inskrivning på MVC!

• cicci70
    Lazmi skrev 2015-03-16 11:51:35 följande:

Tack för hjälpen <3 försökte ringa men en röst sa bara "vi kan tyvärr inte ta emot fler samtal idag"..

Jag förstår att om det är missfall kan de såklart inte göra någonting men det betyder ju inte automatiskt att den som eventuellt genomgår ett missfall tar det så lätt. Det känns ju helt fruktansvärt att inte veta om bebis lever eller inte.

Jag har åkt in till vanliga akuten, alla dom ggr jag har börjat blöda, visst man får sitta där ett tag kanske, men man går ju iaf därifrån och vet... jag lider ngt fruktansvärt med dig och vet exakt hur man mår och hur det känns vid dessa tillfällen... håller alla tummar för dig... *styrkekramar*
  • Lazmi

Kom precis hem, det såg bra ut!! Fick se hjärtat slå och är tydligen några dagar längre gången än jag trott. Han kunde inte se vart blödningen kom från men bebis mår bra!!! :D

• Bullen11
    Lazmi skrev 2015-03-16 18:46:58 följande:

Kom precis hem, det såg bra ut!! Fick se hjärtat slå och är tydligen några dagar längre gången än jag trott. Han kunde inte se vart blödningen kom från men bebis mår bra!!! :D

ÅÅÅH så underbart!!! Och vad skönt att du vet att allting är bra nu :D njuuuut!
  • Flerattälska

Åh vilken lycka! Va glad jag blir för er skull. Ett stort grattis.
  • MLIJH

phpn87ar568289.jpg

Åh så skönt!! Verkligen glad för er skull
  • Tramses

phpn87ar568289.jpg

Åh, grattis! Jag har verkligen tänkt massor på dig! Jag vet själv hur rädd och maktlös man känner sig när man blöder. Skönt att du fick bekräftelse på att allt är som det ska! Håller tummarna att du slipper fler blödningar nu framöver.

Jag var också på vul idag, mitt fjärde, och allt ser fortfarande bra ut.

Fick dock veta att jag har små cellförändringar som de måste hålla koll på. Kan vara därför jag har haft så mycket blödningar.

På onsdag ska jag på vanligt ul inför start med fragminsprutor (blodförtunnande) som jag ska ta varje dag. Gjorde det med dottern också, så den här gången känns det inte det minsta läskigt
  • svea74

Skönt Lazmi! <3

Är det någon här inne som tränar ganska mycket som brukade ta kosttillskott? Är intresserad av hur ni väljer göra nu.

Svar på tråden Oktoberbebisar 2015