Oktoberbebisar 2015
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Tråd för oss med BF i oktober!
Jag plussade i förrgår och har bf 3/10! :) Hoppas fler hittar hit och att vi kan följas åt under graviditeterna.
Idag har vi fått se en liten böna med pickande hjärta 8+0 idag och jag är jätteglad idag kram på er allihopa
Vi fick också se ett pickande hjärta idag. Gjorde ett privat UL. Är i 9+1 idag.
Tack för hjälpen <3 försökte ringa men en röst sa bara "vi kan tyvärr inte ta emot fler samtal idag"..
Jag förstår att om det är missfall kan de såklart inte göra någonting men det betyder ju inte automatiskt att den som eventuellt genomgår ett missfall tar det så lätt. Det känns ju helt fruktansvärt att inte veta om bebis lever eller inte.
Kom precis hem, det såg bra ut!! Fick se hjärtat slå och är tydligen några dagar längre gången än jag trott. Han kunde inte se vart blödningen kom från men bebis mår bra!!! :D

Kom precis hem, det såg bra ut!! Fick se hjärtat slå och är tydligen några dagar längre gången än jag trott. Han kunde inte se vart blödningen kom från men bebis mår bra!!! :D

Skönt Lazmi! <3
Är det någon här inne som tränar ganska mycket som brukade ta kosttillskott? Är intresserad av hur ni väljer göra nu.